• TigerLinn

vart köper ni Cambridge kuren?

jag undrar vart ni som köper Cambridge kuren på internet köper era varor?

hur lång leverans tid?
    frakkostnad?

är ni nöjd mer servicen? jag har kört förrut men ska börja igen.. körde med hjälp av konsulent förr men ska köra själv nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-04 12:09
    ni får gärna skriva kostnad?

ni som köper från sidor med halsodeklaration. tror ni det är ett plus eller minus för mig att jag gått på CK förr men hos komsulent (för 3 måander sedan)

• Svar på tråden vart köper ni Cambridge kuren?
  • VulgusProfanum

www.viktklubben.nu/

Här beställer jag mina
    Det är samma där att man måste fylla i en hälsodeklaration och sedan ringer de upp och pratar lite.
    Tycker att det har fungerat jättebra och det finns bra möjligheter till stöd och råd om man känner att man behöver det.
    Kan rekommendera dem!

Yellow and brown, blue as the sky, red as my blood, green as your eye
  • VulgusProfanum

cambridge.se/

Här är en bättre länk då kommer du direkt till shopen.

De kostar 22:- påsen och jag har provat några av smakerna bl.a. banan (gillade jag inte alls), jorgubb (SUPERgod), choklad och mint (mmmm) och kycklingsoppa även den jättegod.

Yellow and brown, blue as the sky, red as my blood, green as your eye
  • TigerLinn
    VulgusProfanum skrev 2009-05-04 12:10:52 följande:
    cambridge.se/Här är en bättre länk då kommer du direkt till shopen.De kostar 22:- påsen och jag har provat några av smakerna bl.a. banan (gillade jag inte alls), jorgubb (SUPERgod), choklad och mint (mmmm) och kycklingsoppa även den jättegod.
    tack jag har kört förut med köpte av konsulemt.. men orkar inte gå till henne mera.. så tänkte köra själv nu när jag kan :D

den enda jag akn dricka är jordgubb tyvärr men det får gå... kan i värsta fal slinka ner nå¨n banan och vanilj för att bryta av jordbuggen nån ggr...
  • TigerLinn
    VulgusProfanum skrev 2009-05-04 12:10:52 följande:
    cambridge.se/Här är en bättre länk då kommer du direkt till shopen.De kostar 22:- påsen och jag har provat några av smakerna bl.a. banan (gillade jag inte alls), jorgubb (SUPERgod), choklad och mint (mmmm) och kycklingsoppa även den jättegod.
    vad är frakten på? hur snabbt kommer dom?
  • Malin P
    TigerLinn skrev 2009-05-04 12:08:40 följande:
    vad kostar de på de ställena ni köper?
    Beställer från nails&beauty och dom har fri frakt ochdet kostar 465kr för en låda men man kan även beställa styckvis. Även där fyller man i ett hälsoformulär. Trevlig tjej som jag pratat med och fick min leverans redan dagen efter. Men står på sidan att dom har 2-4 dag. lev.
  • Turvann

Om du googlar på cambridge kommer det upp en massa återförsäljare så kan du kolla vilka som är biligast. Skickas även med post. ett annat tips är att gå in på tradera där kan du göra fynd

• TigerLinn
    Turvann skrev 2009-05-09 22:06:14 följande:
    Om du googlar på cambridge kommer det upp en massa återförsäljare så kan du kolla vilka som är biligast. Skickas även med post. ett annat tips är att gå in på tradera där kan du göra fynd
    har kollat på tradra... tack för tipset
  • Turvann
    TigerLinn skrev 2009-05-10 00:21:17 följande:
    har kollat på tradra... tack för tipset
    Det var så lite. Lycka till med viktminskningen
  • TigerLinn

Malin P skrev 2009-05-04 12:34:08 följande:

Beställer från nails&beauty och dom har fri frakt ochdet kostar 465kr för en låda men man kan även beställa styckvis. Även där fyller man i ett hälsoformulär. Trevlig tjej som jag pratat med och fick min leverans redan dagen efter. Men står på sidan att dom har 2-4 dag. lev.
    har du nån adress sökte på namnet man hittade inget om CK :S

kollade på viktkoll men det blev dyrare där änatt fara till konsulenten för frakten var så dyr :S
  • Malin P
    TigerLinn skrev 2009-05-11 13:53:55 följande:
    Malin P skrev 2009-05-04 12:34:08 följande:
    har du nån adress sökte på namnet man hittade inget om CK :Skollade på viktkoll men det blev dyrare där änatt fara till konsulenten för frakten var så dyr :S
    www.nailsbodybeauty.se/ lycka till!
  • Sara Sundberg
    Nailsbodybeauty.se säljer inte cambridge då Cambridge inte fick säljar över internet för flera år sedan, MEN dom säljer Slanka som är både byggd på samma princip ( 3 påsar om dagen m.m.) men smakar godare enligt min mening + att dom inte innehåller någon aspartam eller gluten..

www.nailsbodybeauty.se/slanka

Smidigt att beställa och snabba leveranser .. Glad
  • BMK04
    Var kan jag köpa Cambridge online? kört en kur för 6 år sedan. Gick upp i vikt i samband med min höftledsoperation våren 2013. Hade en återförsäljare här i näreheten av mig. men tyvärr jättesvår att få tag på då han jobbar med annat idag.
Svar på tråden vart köper ni Cambridge kuren?