• mina2små

Blödning 6 veckor efter förlossning??

Blödningen varade i knappt 3 dagar och va mindre än mens. Men ni som fått tillbaka er mens tidigt, hur va den då? Kan det va nåt annat??

Tacksam för svar! =)

• Svar på tråden Blödning 6 veckor efter förlossning??
  • Lantani

jag fick tillbaka min mens någongång då, avslaget hae varit borta i 2 dagar och sen kom mensen, men det var inte lite iaf... Dock ammade jag bara 2 veckor.

• Imox

jag hade avlsaget i 1,5 vecka. 6 veckor efter förlossningen blödde jag 4 dagar presic som mens och kom tillbaka månaden efter.. trist jag hade hoppas på att få vara blödningsfri medans man ammade men ack..

• mina2små

Ok, Kanske ska tillägga att jag helammar och mitt avslag slutade efter 3 veckor. Om det nu är min mens så trodde jag det skulle dröja längre med tanke på att jag just helammar.

• Imox
    mina2små skrev 2009-04-28 07:58:40 följande:
    Ok, Kanske ska tillägga att jag helammar och mitt avslag slutade efter 3 veckor. Om det nu är min mens så trodde jag det skulle dröja längre med tanke på att jag just helammar.
    Gjorde jag med, men alla är olika vissa får mens som vanlig andra inte du får se hur det blir nästa månad helt enkelt
  • BeautifulPink

Ikväll har jag känt som mensvärk och undrar om det kan vara just mensen som är på gång. Min son är 1 månad idag (4 veckor i lördags). Hade avslag i 3 veckor.

~*Neo 090516*~
Svar på tråden Blödning 6 veckor efter förlossning??