• Anonym (efamol)

Ett litet tips till er som försöker bli gravida

Jag fick plus igår. Inte planerat men väldigt välkommet. {#lang_emotions_smile}

Ungefär andra dagen i senaste mensen så började jag äta Efamol tabletter, för jag har haft sån otroligt oregelbunden mens, och jag har läst att dom skulle kunna hjälpa. När jag ringde min syster igår för att berätta om plusset, så sa jag, att tänk om det kanske beror på tabletterna. Hon frågade då vad de var för nått, och jag svarade då att Efamol är en nattljusolja. "ja men det tog ju jag med när jag blev gravid" säger hon då. Dom var på försök nr8 tror jag, när hon började äta Glandin tror jag det hette, som även det är en nattljusolja. Hon hade oxå hunnit ta dom i ca 1mån.

OM det nu skulle vara så att det är dessa tabletter som "gjort" oss gravida, så tycker jag självklart att det kan vara värt för er som verkligen försöker att prova. Efamol är inget som skadar att ta, bara ändå. Jag har som plus i kanskten fått otroligt fin hy i ansiktet, vilket var en av de saker som Efamol kunde vara bra för (tillför naturliga fetter till hyn)

http://www.efamol.se/

Ville bara tipsa, och hoppas att det kanse kan hjälpa er om ni provar. Lycka till =0)

• Svar på tråden Ett litet tips till er som försöker bli gravida
  • Anonym (SANT?)

Hej, är det någon som har testat detta och kan bekräfta att det fungerar och att föregånede talare inte är t.ex från företaget och bara vill sälja på oss massor av dynga?

• Anonym (efamol)
    Anonym (SANT?) skrev 2009-04-28 15:04:32 följande:
    Hej, är det någon som har testat detta och kan bekräfta att det fungerar och att föregånede talare inte är t.ex från företaget och bara vill sälja på oss massor av dynga?
    Jag kan GARANTERA att jag INTE är ute efter att sälja... jag vill bara vara anonym för att det är så i början på graviditeten och vill hålla det hemligt.

Ville bara ge ett tips på nått som KANSKE fungerar, och tänkte att jag skulle velat haft det tipset när jag försökte bli gravid med första barnet... tråkigt att du misstror mig {#lang_emotions_frown}
  • Anonym (trött)

Har det gjorts någon undersökning på om nattljusolja har någon effekt på chanserna att bli gravid? Hur påverkar nattljusoljan kroppen? Finns det någon kunskap om hur den tänks öka chanserna att bli gravid?

• Anonym (efamol)

Men förlåt så himla mycke att jag bara ville dela med mig av nått som KANSKE kan fungera. Jag trodde, mitt dumma nöt, att nån kanske skulle bli glad av att få ett tips som dom kanske ville prova på.

Jag har aldrig skrivit ATT det funkar. Jag skrev att det KAN VARA tack vara nattljusoljan, då både jag och min syster blivit gravida efter att ha tagit det. Vet dessutom att min syster tog dom för att hon blev tipsad.

Men uppenbarligen vill ni inte ha nått tips, så jag ber så hemskt mycke om ursäkt, för att jag bara ville vara snäll. JAG hade gärna fått alla tips jag kunde få när jag försökte bli gravid.

Jag tar tillbaka inlägget. PROVA INTE FÖR JA SNACKAR TYDLIGEN BARA SKIT!!!!

• Dimitra
    Anonym (SANT?) skrev 2009-04-28 15:04:32 följande:
    Hej, är det någon som har testat detta och kan bekräfta att det fungerar
    Tyvärr. Jag har testat många månader och det efter jag klassats som ofrivilligt barnlös (innan det har man ju goda chanser att lyckas oavsett vad man gör ) och inte lyckades då jag bli gravid tack vare Efamol eller Glandin.
    The Dimitra universe.
  • Anonym (Hmm...)

Trevligt med tips med är det verkligen tillåtet att starta en tråd för att tipsa om en vara? Det är väl bara tillåtet i trådar där någon ber om råd annars klassas inlägget om reklam?

• Rosdraken

va trista ni är som hoppar på TS. En trevlig ton hade ju inte skadat direkt.......

TS om du går in i planerar barn forumet så finns det FLERA som tipsar om just det du nämner! Sen om det fungerar det vet jag inte då jag inte testat, kommer göra det denna månad om mensen kommer.

• Anonym (skeptisk)

Du skriver "Inte planerat men väldigt välkommet. Ungefär andra dagen i senaste mensen så började jag äta Efamol tabletter"
    öhhh.... det var alltså inte planerat MEN du tog dessa tabletter (som sen "gjorde" dig gravid) för vaddå? Varför började du med dem om det inte var planerat att bli gravid?

• Anonym (Trist)

Anonym (skeptisk) skrev 2009-04-28 17:51:11 följande:

Du skriver "Inte planerat men väldigt välkommet. Ungefär andra dagen i senaste mensen så började jag äta Efamol tabletter"öhhh.... det var alltså inte planerat MEN du tog dessa tabletter (som sen "gjorde" dig gravid) för vaddå? Varför började du med dem om det inte var planerat att bli gravid?
    "Ungefär andra dagen i senaste mensen så började jag äta Efamol tabletter, för jag har haft sån otroligt oregelbunden mens, och jag har läst att dom skulle kunna hjälpa."

Där har du svaret Anonym (skeptisk) till varför TS började äta Efamol tabletter.

Jag tycker att det är väldigt trist att tongången ska behöva vara så negativ mot TS. Lycka till TS med din graviditet. Jag hoppas att det är min tur snart :D
  • Anonym (efamol)
    Anonym (Trist) skrev 2009-04-28 17:56:06 följande:
    Anonym (skeptisk) skrev 2009-04-28 17:51:11 följande: "Ungefär andra dagen i senaste mensen så började jag äta Efamol tabletter, för jag har haft sån otroligt oregelbunden mens, och jag har läst att dom skulle kunna hjälpa."Där har du svaret Anonym (skeptisk) till varför TS började äta Efamol tabletter. Jag tycker att det är väldigt trist att tongången ska behöva vara så negativ mot TS. Lycka till TS med din graviditet. Jag hoppas att det är min tur snart :D
    Tack så mycke, och tack för du försvarar mig =0).

Jag förstår ju de som är skeptiska, och som redan kanske känner att dom provat allt. Men jag ville bara dela med mig, som sagt.
  • Anonym (efamol)
    Anonym (Hmm...) skrev 2009-04-28 17:47:19 följande:
    Trevligt med tips med är det verkligen tillåtet att starta en tråd för att tipsa om en vara? Det är väl bara tillåtet i trådar där någon ber om råd annars klassas inlägget om reklam?
    Det har jag inte tänkt på..... jag menade inte alls att göra reklam.... och heller inte just för ett märke, utan i sånt fall för just nattljusolja.... men men...om man inte får det så lär dom ju ta bort tråden, så då var det löst... {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (efamol)
    Clawdia skrev 2009-04-28 17:49:11 följande:
    va trista ni är som hoppar på TS. En trevlig ton hade ju inte skadat direkt.......TS om du går in i planerar barn forumet så finns det FLERA som tipsar om just det du nämner! Sen om det fungerar det vet jag inte då jag inte testat, kommer göra det denna månad om mensen kommer.
    Hoppas det hjälper om du provar {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (Trist)

Anonym (efamol) skrev 2009-04-28 18:28:31 följande:

Tack så mycke, och tack för du försvarar mig =0).Jag förstår ju de som är skeptiska, och som redan kanske känner att dom provat allt. Men jag ville bara dela med mig, som sagt.
    Just nu provar jag Rosenrot, vilket jag tror gjorde mig gravid förra gången jag åt det (tyvärr slutade inte den graviditetn som jag ville så nu provar jag igen). Fungerar inte det kanske jag ska prova ditt tips :D
  • Anonym (trött)

TS, jag förstår att du menar väl, och det är snällt av dig att vilja tipsa andra. Problemet är att för personer som är ofrivilligt barnlösa så känns den här typen av tips ofta sårande och väldigt jobbiga att få höra. Effekten är alltså inte att du hjälper någon, utan river upp sår i den sorg som ofrivillig barnlöshet innebär.

• Emmy84

Hejsan TS! Värst vad alla har klankat ner på dej. Jag har sett många trådar med gladin 25, efamol, apiforce, rosenrot osv. Det är väll bara bra att dela med sej och tipsa folk om detta. Själv har jag tänkt och köpa nått utav dessa med nattljusolja eller bidrottningolja. Hur länge åt du du efamol, jag menar du slutade när du fick plusset eller? Vissa äter ju tills de får ÄL, men du planerade inte i detta fallet förstås.

• Anonym (efamol)
    Emmy84 skrev 2009-05-13 11:36:41 följande:
    Hejsan TS! Värst vad alla har klankat ner på dej. Jag har sett många trådar med gladin 25, efamol, apiforce, rosenrot osv. Det är väll bara bra att dela med sej och tipsa folk om detta. Själv har jag tänkt och köpa nått utav dessa med nattljusolja eller bidrottningolja. Hur länge åt du du efamol, jag menar du slutade när du fick plusset eller? Vissa äter ju tills de får ÄL, men du planerade inte i detta fallet förstås.
    jag hade bara ätit dom sen senaste mensen. Tyvärr fick jag misfall i v6 =0(
  • Anonym (önskar bebis)

Usch va tråkigt!Det har jag också varit med om det var de värsta o ta sig igenom det. Men nu önskar man inget hellre att de ska ta sej igen!

Svar på tråden Ett litet tips till er som försöker bli gravida