Ett litet tips till er som försöker bli gravida
Jag fick plus igår. Inte planerat men väldigt välkommet.
Ungefär andra dagen i senaste mensen så började jag äta Efamol tabletter, för jag har haft sån otroligt oregelbunden mens, och jag har läst att dom skulle kunna hjälpa. När jag ringde min syster igår för att berätta om plusset, så sa jag, att tänk om det kanske beror på tabletterna. Hon frågade då vad de var för nått, och jag svarade då att Efamol är en nattljusolja. "ja men det tog ju jag med när jag blev gravid" säger hon då. Dom var på försök nr8 tror jag, när hon började äta Glandin tror jag det hette, som även det är en nattljusolja. Hon hade oxå hunnit ta dom i ca 1mån.
OM det nu skulle vara så att det är dessa tabletter som "gjort" oss gravida, så tycker jag självklart att det kan vara värt för er som verkligen försöker att prova. Efamol är inget som skadar att ta, bara ändå. Jag har som plus i kanskten fått otroligt fin hy i ansiktet, vilket var en av de saker som Efamol kunde vara bra för (tillför naturliga fetter till hyn)
http://www.efamol.se/
Ville bara tipsa, och hoppas att det kanse kan hjälpa er om ni provar. Lycka till =0)