• aquamaria

Ut och äta i Helsingborg!

Jag tänkte överraska min sambo med att bjuda honom på middag på lördag i Helsingborg. Han fyller år då. Har inte så bra koll på vart man ska gå och äta så nu vill jag ha lite hjälp med att hitta en bra restaurang {#lang_emotions_smile}. Nån som har ett bra tips?

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • Svar på tråden Ut och äta i Helsingborg!
  • Linganlotta

Det finns en bra som heter Niklas har jag för mig! Den är dyr...men fin mat!!

Sen var min man ute och åt på Gastro med jobbet igår! Han kom hem och sa att det var bland de bästa han varit på...och han har varit på många fina restauranger!! :o)

• Tuttan80

Det e ju lite hur mycket det får kosta?! Annars är det mysigt på swea om det är fint väder=)

Lycka till

• Champagne

Jag älskar ju Lagmarks, deras gourmetas är supergoda!

• aquamaria

Helst ska det ju inte vara sjukt dyrt! {#lang_emotions_wink} Gott med inte för dyrt.. finns det nått sånt?

Ska absolut kolla upp de förslag som ni gett! Tack!{#lang_emotions_smile}

*****Vi älskar dig Oliver!****
  • isisisis

Det finns en pizzeria som fått pris "Bäst i norden".
    Den hatar La pizza och ligger på tågaborg vid Magnus Stenbocksskolan.

De har väldigt lyxiga pizzor med särdeles fint pålägg
    Parmaskinka och olika skaldjur och annat gott!

Pris från 80 kr och uppåt!

• Kindibary

Håller med om att Gastro är en toppenrestaurang.
    Om du råkar ha HD-passet så får du trerätterslunch för 159 kr där.

• Mammassaga

Det var ett tag sedan jag bodde i Helsingborg så jag kan ju inte garantera att ställena finns kvar men jag gillade teaterkatten väldigt mycket och fondue på oasen är ju mumma!

• Lejra

Jag gillar Haket på Kullagatan! Riktigt god mat till riktigt bra priser!

• sallybuse

Kan verkligen rekommendera Oasen Jätte god mat.speciellt efterrätten.Toblerone fondueSå beställ bord där och ät.Man äter så mycket så man nästan spricker.Man kan inte sluta äta.

Svar på tråden Ut och äta i Helsingborg!