• Nr två

Rita min tatuering?

Jag har en ödla på ena ankeln, som nu ska få klättra på en (blom?)ranka som löper ut på foten.
    Jag har pratat med olika tatuerare och det är ingen i min hemstad som kan rita från tomma intet, utan då måste jag ha bild.

Är det någon vänlig själ som vill rita en tatuering till mig? Hör av er så lägger jag in bild på min nuvarande!

• Svar på tråden Rita min tatuering?
  • Titti

Får man fråga vart du bor då? Klart tauerare ska rita åt dig på fra hand. Kan dom inte det är dom inte seriösa eller speciellt duktiga. Då är det värt at åka till en annan stad. Var det dummaste jag hört.

• Ella 77

En erfaren och skicklig tatuerare kan naturligtvis rita upp en tatuering enligt dina önskemål. Det är ju grunden för själva tatueringskonsten. Vart bor du? Hör av dig så ska jag rekommendera skickliga tatuerare i din närhet.

Kram

• Ami84

Hej hej, har ritat alla mina tatueringar själv, plus en massa åt mina vänner, nu sitter ja o ska göra min syrras dotters bebis när hon sover och hennes födelsenr med klock slag. Så jag gör gärna nått åt dig, älskar att rita ;)

• Nr två

Ami84:
    Åh tack! Jag ska ta en bild på ödlan och inboxa dig under helgen.

Har du några foton på dina verk? Av ren nyfikenhet bara :)

• Ami84

absolut, kan lägga ut lite bilder i albumet under morgon dagen, ska vara me familjen ikväll :D

Svar på tråden Rita min tatuering?