• Dino78

Vad tycker du om William Petersen?

Bild på karln (det är han som spelar Gil Grissom i CSI om ni inte orkar klicka)
    Tycker han är skitläcker...nu börjar han bli sig till åren förstås men om man tar bort några små år på karln så...

Brukar vara ensam om min karlsmak - och eftersom jag är så uttråkag nu i pausvilan i fotbollen måste jag ju göra en omröstning!

DIF i själ och hjärta dino78.blogspot.com/ Djurgårn tills jag dör
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om William Petersen?
  • Skarpa

Sådär. Han är snyggare nu än när han var yngre, men påminner på något sätt om min pappa, så mer än "sådär" blir det inte

Alla tiders fenomen: åka cykel utan ben!
  • Kaxmaja

nja tycker nog inget spec om hans utseende. Däremot älskade jag honom i CSI. Inte alls lika kul längre

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Dino78
    busbajsen skrev 2009-04-29 23:23:38 följande:
    Grrrrrrr... Come to mama!
    hehe, fler som tycker som jag
    Först tyckte jag han såg rätt alldaglig ut men sen växte han på något sätt och blev skitläcker.
  • mamlan

Hej hopp, tänk att det är fler än jag som gillar honom Fast i ärlighetens namn så tror jag att det är mer rollfiguren grissom jag är lite förälskad i Tänk så sexigt det kan vara med hjärna ändå...

• Snooze

Utseendemässigt är han inte mycket att hänga i gran, definitivt inte min smak. Men som skådespelare....wow!

• Dino78
    mamlan skrev 2009-05-01 22:48:55 följande:
    Hej hopp, tänk att det är fler än jag som gillar honom Fast i ärlighetens namn så tror jag att det är mer rollfiguren grissom jag är lite förälskad i Tänk så sexigt det kan vara med hjärna ändå...
    Har alltid föredragit intelligens framför bufflighet. Tycker han är snygg i Fear med förstås men som du säger...rollfiguren är sexig med!
  • Lilla Puh78

Han har ngt visst, kanske hjärnan som folk redan skrivt, men visst är han läcker.

Svar på tråden Vad tycker du om William Petersen?