nån mer som är morgonpigg
Nån mera som är vaken??
min 2½åringe son, tyckte han hade sovit klart kl 5.00
mamma säger stort GÄSP, hehe
pappa nanar vidare som ingeting
Nån mera som är vaken??
min 2½åringe son, tyckte han hade sovit klart kl 5.00
mamma säger stort GÄSP, hehe
pappa nanar vidare som ingeting
här har du en till som är ofrivilligt vaken hehe, sonen och gubben sover dock fortfarande :)
haha.. sitter o väntar.. min treåring vaknar jag nog snart oxå :) Jag är uppe av andra anledningar idag. Min minsting joel däremot är en riktig sjusovare! Han vaknar ofta vid 9 tiden :) Hade ju varit skönt och få sova så länge någonggr mer i livet ;)
vilken lyx, min lille sover sällan längre än till 7 sen är det full rulle fram tills middagsluren :)
Japp här är en till *suck* hunden tror det är morgon nu så jag ska dra mig ut
Barnen sover gott
Min yngsta dotter tyckte det var morgon vid 04:50. Hon vaknar alltid mellan 04:45-05:30.
Storasyster vaknar kl 06:00, men vaknade oxå vid 5-tiden fram tills hon blev 2,5 år gammal.
Ja, tänk om den store kunde sova oxå! Han har varit ett morgontroll ända sedan han var liten. Vaknade ofta runt fem klarvaken gick inte o söva om.. Som tur är, är det ganska ok för mig ändå att gå upp. Några koppar kaffe så fixar det sig ;)
hur gammal är din pojk kattkvinnan?
Han är strax över året nu, han har alltid varit en pigg liten krabat som anser att sömn är överreklamerat. I dagsläget är det ok att han vaknar tidigt då jag ändå har en liten i magen som inte låter mig sova men kan vara skönt att bara ligga och dra sig en stund också men de dagarna är nog förbi för länge sen hehe.
Ja min mamma berättade att ja med var morgon pigg som liten,
ett roligt exempel var när jag var 3år själv, och min mamma fyllde år, mormor sa till mig när du VAKNAR ska du hämta presenten som jag (mormor) lagt vid telefonen i hallen, sen gå in till mamma. mycket riktigt gjorde ja som min mormor hade sagt, bara att KLOCKAN VAR 3.30!!! gissa om min mamma blev glad ja självklart blev hon det men igår sa hon att ja du kunde ju väntat till 6.00 iallfall..
det var sommarlov o fint väder ljust på morgonen o allt.
ja exakt.. bara att få vakna lite lugnt hade ju varit skönt.. kanske tom hinna sträcka lite på sig :)
Hjärtprinsen hehehe härligt!
Jag är vaken...på jobbet, suck. Åkte hemifrån kl.05.00
Borde va förbjudet=)
Godmorgon
Hjärteprinsen 2006 skrev 2009-04-30 06:23:19 följande:
Jag är vaken jag å, dock så sover dotter min, ÄN =) skönt! Jag däremot är uppe för att det är valborg =) om några timmar ska jag dra ner på stan och glo på folk =) Bor man i en studentstad så gör man! och dessutom är det forsränning =)
Jag skulle aldrig ringa till någon innan klockan 9 men det beror väl lite på hur familjesituationen ser ut för den man ringer till. Jag är oftast vaken tidigt men vill inte att folk ringer hit för tidigt ändå då min man kan sova ganska länge när han jobbar skift.
Här är vi uppe tidigt kl 6 ringer klockorna och klockan 6:30 vaknar sonen på 11 månader.. Är skönt och komma upp och få saker och ting gjort så kan man roa sig hela eftermidaggen hehe
Jag ringer inte hem till folk efter 21 på kvällen och inte före 9 på morgonen.
Nu har jag skickat ut min kille med våran son på promenad.
så jag kan SOVA iallfall 1 timme .
Jag ringer inte hem till folk innan 9 heller.. och vill inte att någon gör det till mig heller. För vem vet.. just den dagen kanske man får sova en stund extra! Hemskt irriterande om någon annan väcker en då. Jag är jättetrött på kvällarna och vill inte heller att någon ringer efter 21.
ja har själv sagt inte före 8.30 och inte efter 20.30 på hem tel..OM det är jätte viktigt så får man ringa mobilen efter..har den på vibration då så..