• Svar på tråden Vad tycker du om Pizza Hut?
  • Hannah76

I love it..
    Åt i Västerås tidigare i veckan, maten var toppen, sevicen väldigt bra. Enda "felet" var att glasmaskinen gick sönder, men det kompenserades med annan glass. Det enda trista är att det bara är jag som gillar PH i familjen..

• danitra
    Hannah76 skrev 2009-04-30 23:07:48 följande:
    I love it.. Åt i Västerås tidigare i veckan, maten var toppen, sevicen väldigt bra. Enda "felet" var att glasmaskinen gick sönder, men det kompenserades med annan glass. Det enda trista är att det bara är jag som gillar PH i familjen..
    Ajdå! Glassmaskinen är helg, den FÅR inte gå sönder!
    Hur kan du vara den enda som gillar PH?
  • Hannah76
    danitra skrev 2009-04-30 23:08:58 följande:
    Ajdå! Glassmaskinen är helg, den FÅR inte gå sönder!

Hur kan du vara den enda som gillar PH?
    Jag vet, det var ju trist att det inte blev nån mjukglass, men kulglassen var smarrig den också.

Jag vet inte! Mannen tycker att det är så där, gnäller om att det är för mycket ost och degit... Äldsta dotter tycker inte om "skräpmat" öht och lilla tjejen vet jag inte riktigt än, hon äter det mesta.
  • danitra
    Hannah76 skrev 2009-04-30 23:13:03 följande:
    Jag vet, det var ju trist att det inte blev nån mjukglass, men kulglassen var smarrig den också. Jag vet inte! Mannen tycker att det är så där, gnäller om att det är för mycket ost och degit... Äldsta dotter tycker inte om "skräpmat" öht och lilla tjejen vet jag inte riktigt än, hon äter det mesta.
    Det finns ju mer än pizza. Asiatiska räksalladen är min favvo!
  • Bonanza

Jättegott, men alldeles för dyrt för pizza! (Nej, jag ser det inte som en restaurang som är finare. Det är pizza, och dyrt.)

• danitra
    Bonanza skrev 2009-04-30 23:25:10 följande:
    Jättegott, men alldeles för dyrt för pizza! (Nej, jag ser det inte som en restaurang som är finare. Det är pizza, och dyrt.)
    Jag antar att du inte menar buffén.
    Vad får det att bli för dyrt? Det är ju ändå bordsservering och dom anställda får pension.
  • Bonanza
    danitra skrev 2009-04-30 23:27:10 följande:
    Inte katten vet jag? Det är mycket dyrare än andra pizzor, även panpizzor. Och det räcker för att jag ska tycka att det är för dyrt. (Och buffén är alltid jättedålig på de ställen jag har ätit. Inte på din dock, där har jag inte varit.)

I Örebro är pizzaplaneten mycket bättre enligt min mening (jämfört med min uppfattning av pizzahut dvs).
  • danitra
    Bonanza skrev 2009-04-30 23:29:33 följande:
    Inte katten vet jag? Det är mycket dyrare än andra pizzor, även panpizzor. Och det räcker för att jag ska tycka att det är för dyrt. (Och buffén är alltid jättedålig på de ställen jag har ätit. Inte på din dock, där har jag inte varit.) I Örebro är pizzaplaneten mycket bättre enligt min mening (jämfört med min uppfattning av pizzahut dvs).
    Ok. 
  • Bonanza

Det är gott alltså. Så jag är lite sur över att det är "för" dyrt.

• danitra
    Bonanza skrev 2009-04-30 23:31:46 följande:
    Det är gott alltså. Så jag är lite sur över att det är "för" dyrt.
    När det gäller buffén så är det ju riktigt prisvärt. Men annars kan jag förstå att man tycker det är lite dyrt.
    Många betalar för att få barnvänlig mat serverad till bordet i en barnvänlig miljö.
Svar på tråden Vad tycker du om Pizza Hut?