-
-
Svar på tråden Vagel i ögat...
-
Ingen som har svar angående Huvudvärk tillsammans me Vagel!?
-
Jag har nog haft vagel ca 5 gånger i mitt liv.
Oftast har jag inte haft huvudvärk i samband med en vagel, utan lokal smärta runt om ögat. ibland kan man få en vagel på insidan av ögonlocken vilket då leder till att ma blir jättesvullen på ögolocken. Får man en vagel vid franslinjen brukar man få en stor knöl och svullnad. Skit härligt verkligen, har du börjat misstänka att du har en vagel?
-
Jag kan mycket väl tänka mig att man kan få huvudvärk av tryck mot ögat. Jag fick ett tag vagel om jag gick och la mig utan att ha tvättat av maskaran ordentligt. Minns ej om jag hade huvudvärk. Nu har jag inte haft det på flera år.
-
Har skitont å e lite svullen på ögonlocket.. inte röd eller nått, syns heller ingen vagel.. Men halva ögat ömmar. å gör ont när ja blinkar å även drcker på de.. Haft ont i huvudet sen jag fick ont i ögat igår kväll..EllieMay skrev 2009-05-01 10:13:31 följande:Jag har nog haft vagel ca 5 gånger i mitt liv.Oftast har jag inte haft huvudvärk i samband med en vagel, utan lokal smärta runt om ögat. ibland kan man få en vagel på insidan av ögonlocken vilket då leder till att ma blir jättesvullen på ögolocken. Får man en vagel vid franslinjen brukar man få en stor knöl och svullnad. Skit härligt verkligen, har du börjat misstänka att du har en vagel?
-
det kan vara en vagel, som sagt de gånger jag fåt vaglar har en del satt sig olika så vissa gånger har man inte ens känt någon knöl. Och som sagt det gör ont i ögonlocken, gör ont när man blinkar, klassiska symptom på vagel. tycker du ska kontakta VC så snart dem öppnat, då kan du få en salva utskriven som man droppar i ögat. Då förintas vagelnLiam05 och Milton08 skrev 2009-05-01 11:04:29 följande:Har skitont å e lite svullen på ögonlocket.. inte röd eller nått, syns heller ingen vagel.. Men halva ögat ömmar. å gör ont när ja blinkar å även drcker på de.. Haft ont i huvudet sen jag fick ont i ögat igår kväll..
I värsta fall går inte alla vaglar ned av sig själva, så att ha en sådan salva hemma är faktiskt att rekomendera så man blir av med eländet snabbare.