• gravida06

Polarn o pyrets överdrags byxor?!

Har letat o letat på nytt o begagnade ROSA skalbyxor från pop, till dottern
    har den rosa skaljackan + fleece, ska de då inte finnas liknande byxor??!

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Polarn o pyrets överdrags byxor?!
  • EMO 979

Finns inte och har nog aldrig funnits rosa skalbyxor...de har funnits svarta, röda och blåa...i år tror jag det bara finns röda och marinblåa...men marinblått är väl snyggt till rosa..man behöver ju inte ha rosa från topp till tå...

• Dr Mupp

Finns inte och har aldrig funnits rosa.

Dottern har rosa jacka och svarta byxor.

• gravida06

EMO 979 skrev 2009-05-01 15:07:08 följande:

Finns inte och har nog aldrig funnits rosa skalbyxor...de har funnits svarta, röda och blåa...i år tror jag det bara finns röda och marinblåa...men marinblått är väl snyggt till rosa..man behöver ju inte ha rosa från topp till tå...
    Nej förstått de..
    Tänkte kolla bara, kan ju ha funnits nått förr om åren..

Nee, rosa ska de va!
    Hon har dom röda till den röda jackan så ville hitta rosa till den rosa.
    Men får väl bli nå annat märke då.

Nån med nå bra tips?
    tycker inte ja hittar nå fina, ofodrade o vattentätt..
  • EMO 979

Tror inte jag sett rosa nånstans faktiskt....har kikat på Stadium,Intersport, p.o.p, lindex mfl....Eventuellt att Cubus kan tänkas ha..annars är det nog mest blå eller svarta jag sett...

• EMO 979

shop.reimashop.se/index.php&flypage=shop.flypage_reima&product_id=4206&category_id=12&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=36

reima har rosa i strl 86 och 98 på sin hemsida...

• nena07
    gravida06 skrev 2009-05-02 20:17:53 följande:
    EMO 979 skrev 2009-05-01 15:07:08 följande:
    Nej förstått de.. Tänkte kolla bara, kan ju ha funnits nått förr om åren.. Nee, rosa ska de va! Hon har dom röda till den röda jackan så ville hitta rosa till den rosa.Men får väl bli nå annat märke då. Nån med nå bra tips?tycker inte ja hittar nå fina, ofodrade o vattentätt..
    HM har ;) ... Har dock inte köpt dom till min son .. Jag har svarta FIX till honom ... Men HM har rosa :)
Svar på tråden Polarn o pyrets överdrags byxor?!