• skyddsängel

problem med mamman

psykisk och fysisk misshandel

HJÄLP är de någon som vet vad man ska göra om ett barn blir fysiskt och psykiskt misshandlat, hon är 15 år är ihop med min son på 20 år dom gör allt för att inte dom ska va ihop, hennes mamma är psykiskt sjuk helt rent ut sagt knäp i huvet , hon sparkade ut dottern hon orkar inte med sina barn styvpappan misshandlar dom alla mormorn lever på gamla tidens uppfostran ocj lika knäpp som mamman . tjejen måste diska , laga mat , städa , tvätta ja allt . de är ok att dom hjälper till hemma de får mina göra men detta går till överdrift.mamman ör ökänd på socialen , jag ringde dit försökte prata med dom och tjejen och mamman var där i månd men soc gör inte ett JÄVLA SKIT. tjejen stack hit i fred och var här till månd morgon då hon gick till skolan de är inget fel på tösa de är inget tånnårstrotts felet är mamman och mamman ligger i skilsmässa nu för andra gången med samma gubbe och har skilt sig från barnens pappa tidigare barnen har ingen kontakt med pappan. vi vill att tösa kommer hit men vet ju inte vad som händer . ÄR DE NÅGON SOM KAN HJÄLPA OSS VAD VI SKA GÖRA . VI HAR FLERA ANDRA FÖRÄLDRAR SOM BACKAR UPP SOM VET HUR HON HAR DE RISKEN ÄR VÄL ATT POLISEN KOMMER OCH HÄMTAR HEM HENNE . JÄVLA SOCIAL. Nu är tösa här och hon var hemma hos sin mamma igår efter skolan för att hämta kläder då fick hennes mamma reda på per telefon att tösa var hemma då mamman säger ut ur huset med en gång,du har valt din familj nu. Jag menar säger man det till sitt barn NÄ FY FAN .Den mamman har problem. Skulle aldrig falla mig in att säga så till något av mina 7 goa ungar har både stora och tonnåringar och små ungar .FATTAR INTE HUR MAN KAN GÖRA SÅ HÄR
  • Svar på tråden problem med mamman
  • Bevabus

Men anmäl till polisen då istället för att tjata på soc som ändå inte verkar göra någon nytta

• skyddsängel
    Bevabus skrev 2009-05-02 16:14:59 följande:
    Men anmäl till polisen då istället för att tjata på soc som ändå inte verkar göra någon nytta
    har pratat med polisen men dom skriver bara til soc dom gör inte något om de inte blir typ slagsmål
Svar på tråden problem med mamman