• Anonym

Kommer sanningen fram på fyllan?

Det finns en man som alltid säger hur mycket han älskar mig när han är full. Han ringer oftast när han har kommit hem från krogen och pratar om hur fantastisk jag är och att han har satt mig på en piedestal. Problemet är bara att han har en flickvän och har haft andra innan henne och gjort samma sak då också.

• Svar på tråden Kommer sanningen fram på fyllan?
  • kramgo80

Låter ju mer som att han är fyllekåt.

• Anonym

Har också en kompis som gör såhär, skulle kunnat vara jag som skrivit. Men tror dock också att det bara är att han är fyllekåt.

• Anonym

Fast vi träffas ju inte, ringer han mig ändå menar ni fast han inte kan få hem mig?

• Stoffe76

Jag skulle inte gilla uttrycket att han satt mig på en piedestal, om det var mig han ringde. Jag tror att han beundrar dig på avstånd, men att det inte alls är säkert att ni skulle få något bra förhållande. Sin flickvän satte han kanske också på en piedestal, innan han lärde känna henne och förstod att hon var en människa?

• PrettyGirl

Om man inte kan ringa då man är nykter så är det ju en fyllegrej och absolut inget seriöst menat, skulle jag tyda det som.

• aleksa98

haha jag hade träffat en kille 1 gång o jag gillade inte honom speciellt mycket, han var inte min typ men när jag var ute o festa så ringde jag o föreslog en sex träff haha sikken tur att han var upptagen o sen fortsatte han ju höra av sig haha

• EllieMay

Ja jag blir nog mer ärlig på pickalurven, då kryper rätta jag fram, är inte lika blyg och vågar prata. dessutom vågar jag säga vad jag tycker och känner. Dricker mig dock aldrig full, bara lagom salongberusad

Lycka, min son ska snart bli storebror
  • Anonym

Tror inte det är sanningen som kommer fram. Han ringer för att han vet att du svarar och för att han tycker det är roligt att leka lite med dig.

Hoppas du tar det han säger med en stor nypa salt.

Anonym skrev 2009-05-02 04:28:28 följande:
    Det finns en man som alltid säger hur mycket han älskar mig när han är full. Han ringer oftast när han har kommit hem från krogen och pratar om hur fantastisk jag är och att han har satt mig på en piedestal. Problemet är bara att han har en flickvän och har haft andra innan henne och gjort samma sak då också.
  • Anonym

Jag brukar dra heeeelt eget på fyllan faktiskt. Jag blir ännu mesigare än jag egentligen är och kan till och med ljuga om skitsaker för att vara SNÄLL. Så nej, sanningen kommer inte alltid fram på fyllan.
    I det här fallet däremot så verkar han ju sugen. Däremot kanske han blir extra sugen när han är full?

• Anonym
    PrettyGirl skrev 2009-05-02 16:22:30 följande:
    Om man inte kan ringa då man är nykter så är det ju en fyllegrej och absolut inget seriöst menat, skulle jag tyda det som.
    Precis och sen skulle inte jag villja ha en gubbe som man måste supa full för att få ur sanningen från. Finns killar som är mer mogna. Åh inte fööööör blyga!
  • Thaleya

Det kommer allt möjligt ur min mun när jag är full. Osanna saker, sanna saker, helt knasiga saker. Om han säger samma sak jämt så kanske det är något att tänka lite på för isåfall så är han nog lite sugen eller kär.

• Anonym

Genom sig själv känner man andra...
    Och jag har i min ungdoms festardagar sagt en hel del dumheter som jag förbannat och ångrat i dagen-efter-ångesten.

• Anonym

Blandade känslor här i tråden.

• JoanJett

Jag tror oxå han mest är fyllekåt.
    Jag vet mååååånga tjejer som ringer sina "kompisar"(killar) på fyllan bara för att de är lite sugna på att ha någon flört under kvällens gång (eller när de kommer hem själva...)

Allt för att boosta självförtroendet lite.

• Anonym

Men om man inte träffas, eller ens kan träffas, utan bara pratar i telefon?

• Stoffe76
    Anonym skrev 2009-05-02 22:55:03 följande:
    Men om man inte träffas, eller ens kan träffas, utan bara pratar i telefon?
    Ja, det är väl på det sättet man kan "behålla" någon uppe på piedestalen? Om man träffar personen och umgås, så måste man ju inse att det är en människa, med fel och brister.
Svar på tråden Kommer sanningen fram på fyllan?