• svarta

Framkalla små bilder?

Hallå!

Är det någon som vet om det finns någonstans i Stockholm eller på nätet där man kan framkalla foton mindre än standard, typ 5x8 cm eller så? Det vore toppen till min nyfunna hobby scrapbooking. Har ingen egen skrivare så jag kan inte skriva ut bilderna själv.

// Helena

• Svar på tråden Framkalla små bilder?
  • Havsluft

Om du har något bildbehandlingsprogram så kan du förminska fotona själv och sedan ladda upp dem på nätet och beställa, då får man små bilder på normalstort papper, om du förstår vad jag menar... Då kan man även få plats med flera små bilder på varje papper, om man vill. Jag är dock ingen expert på ämnet, det är sambon som fixar det åt mig.

• svarta
    Havsluft skrev 2009-05-05 21:13:11 följande:
    Om du har något bildbehandlingsprogram så kan du förminska fotona själv och sedan ladda upp dem på nätet och beställa, då får man små bilder på normalstort papper, om du förstår vad jag menar... Då kan man även få plats med flera små bilder på varje papper, om man vill. Jag är dock ingen expert på ämnet, det är sambon som fixar det åt mig.
    Precis så gjorde jag till slut

Ska dock kolla in crimson.se Det är ju trots allt smidigast om man kan å dom små direkt, så att säga...
Svar på tråden Framkalla små bilder?