• Anonym

Böjelser udda sex!

Någon som gillar tex att ha napp eller blöja på sig som vuxen person ?

Varför och hur kommer det sig att ni gillar det vad gör er så kåta på den biten ?

• Svar på tråden Böjelser udda sex!
  • Anonym (Ont i ryggen)

Det är det bästa som finns.. Känna den härliga blöjan omsluta min stjärt och slippa gå på toa. Folk skulle bara veta ex när jag är på bio att jag har blöja och ibland så gör jag saker i blöjan under filmen.. Det är gött..

• Anonym

Jag gillar att suga på en napp när jag har sex !

• Anonym (Ont i ryggen)
    Anonym skrev 2009-05-03 13:46:57 följande:
    Jag gillar att suga på en napp när jag har sex !
    Hur kom du på att du tände på det?
  • Anonym

jag träffade en plastig grabb här på fl för ett år sen och han visa mig vägen

Anonym (Ont i ryggen) skrev 2009-05-03 14:19:31 följande:

Hur kom du på att du tände på det?
  • Anonym (Ont i ryggen)
    Anonym skrev 2009-05-03 14:21:55 följande:
    jag träffade en plastig grabb här på fl för ett år sen och han visa mig vägenAnonym (Ont i ryggen) skrev 2009-05-03 14:19:31 följande:
    Det är ju trevligt att nån kan visa vägen till nått nytt.. Fått nått NAPP på senare tid då? Bara napp, ingen annan fetisch?
  • Anna Paulita

Jag frågar, utan att dömma...utan av nyfikenhet....vad som är tändande med att suga på nappar och kissa och bajsa i blöjor?

• Anonym

Nej han gillade att sova med snibb och gillade gå med napp och sova med napp
    Han knulla med napp och han blev kåt att se mig använda napp

Anonym (Ont i ryggen) skrev 2009-05-03 14:24:01 följande:

Det är ju trevligt att nån kan visa vägen till nått nytt.. Fått nått NAPP på senare tid då? Bara napp, ingen annan fetisch?
  • Anonym (Ont i ryggen)
    Anna Paulita skrev 2009-05-03 14:27:28 följande:
    Jag frågar, utan att dömma...utan av nyfikenhet....vad som är tändande med att suga på nappar och kissa och bajsa i blöjor?
    Det är själva förnedringsgrejen. Min högsta dröm är att bygga ett stort skötbord och bli bytt på när jag har varit olydig i blöjan.. och sen höra vilken skitgris jag är..
  • Anonym (Ont i ryggen)
    Anonym skrev 2009-05-03 14:27:57 följande:
    Nej han gillade att sova med snibb och gillade gå med napp och sova med nappHan knulla med napp och han blev kåt att se mig använda nappAnonym (Ont i ryggen) skrev 2009-05-03 14:24:01 följande:
    Vad specifikt gör dig kåt att använda napp?
  • Anonym

vad heter du på fl så kan jag inboxa dig ?

Anonym (Ont i ryggen) skrev 2009-05-03 14:33:58 följande:

Vad specifikt gör dig kåt att använda napp?
Svar på tråden Böjelser udda sex!