• Anonym

Varför får man fettvalkar på ryggen?

Jag filmade mig idag, det ser hemskt ut, jag har fettvalkar lite längre ner än där bh bandet ska sitta, fast man är normalviktig och inte har bh på sig???
    Fler som har så?
    Kan man få bort det? Är ju så himla fult och osexigt!

• Svar på tråden Varför får man fettvalkar på ryggen?
  • Anonym

Sitter bh:n åt för hårt? Då kan det se ut som fettvalkar fast det inte är det.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-03 14:24:04 följande:
    Sitter bh:n åt för hårt? Då kan det se ut som fettvalkar fast det inte är det.
    Nej, blir så utan bh också!
  • Anonym
    lillekatt skrev 2009-05-03 14:23:01 följande:
    Träna! Studsa iväg till närmaste gym så får du hjälp :)
    Vad ska man träna för något? Jag går mycket promenader men det spänstar ju inte åt.
  • Anonym

Jag hade samma problem fast att jag är normalviktig. Fick bort de fula valkarna genom löpning. Testa

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-03 14:28:57 följande:
    Jag hade samma problem fast att jag är normalviktig. Fick bort de fula valkarna genom löpning. Testa
    Löpning, hm, den enda som inte skulle klaga är min hund! Jag är sämst på att springa.
    Fungerar det även på ett löpband man köper hem? Tycker det är så pinsamt att springa ute.
  • lillekatt

Att springa slimmar hela kroppen och gör den mer fast. Självklart kan man även springa på löparband. På gym finns det flera maskiner som tränar just ryggpartiet. Annars kan du skaffa hem ett par hantlar som du kan träna med.

• Mellanmjölkens land

Har du funderat på inlines? Jag hatar att springa men kan lätt vara ute i timmar på inlines. Hunden blir säkert glad då oxå!

Svar på tråden Varför får man fettvalkar på ryggen?