• Anonym (Nyfiken)

Sex med någon av samma kön

Är lite nyfiken. Hur många är det som haft sex med eller fantiserat om att ha sex med någon av samma kön?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 19:08
    Det är så att min kk frågade idag om jag skulle kunna tänka mig en trekant, med en tjej eller kille. Och spontan svarade jag kille, för jag har aldrig fantiserat om eller varit attraherad av tjejer. För honom spelade det mindre roll. Så nu undrar jag lite hur vanligt det är att inte ha några som helst sexualla dragningar till någon av samma kön?

• Svar på tråden Sex med någon av samma kön
  • Anonym

Ja jag har haft sex med tjejer (är alltså tjej själv). Det var två gånger när jag var runt 17 år. Idag är jag 37 men attraheras fortfarande tjejer och skulle inte tacka nej om tillfälle bjöds!

• Anonym (sugen)
    Anonym skrev 2009-05-03 19:21:12 följande:
    Ja jag har haft sex med tjejer (är alltså tjej själv). Det var två gånger när jag var runt 17 år. Idag är jag 37 men attraheras fortfarande tjejer och skulle inte tacka nej om tillfälle bjöds!
    vad avis jag blir. e själv 37+1 VILL åsså
  • Anonym (Erik)

Testade killsex för första gången häromveckan, det var helt klart trevligt. One night stand som tog hand om mig och tog min bakre oskuld varsamt. En fantasi som jag haft, men nu är jag nöjd och går tillbaka till det kvinnliga könet!{#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym (matchmaker)

"anonym" och "anonym(sugen)" ni kanske ska hocka upp och ha det trevligt tillsammans=)?

• lenafinaben

Jag sexar med både killar och tjejer. Ibland samtidigt *ler*

Jag gillar att begrava mig mellan ett par lena lår..kan ligga kvar där länge och mumsa.

• Queentizzan
    Anonym (Erik) skrev 2009-05-06 19:40:36 följande:
    Testade killsex för första gången häromveckan, det var helt klart trevligt. One night stand som tog hand om mig och tog min bakre oskuld varsamt. En fantasi som jag haft, men nu är jag nöjd och går tillbaka till det kvinnliga könet!
    Då har du varjefall provat oh de är juh härligt att man kan ta steget dit.

Jag har själv haft tjejsex vid några tillfällen.
    De gav mersmak kan jag säga.
    Fast jag vill ha de ensam.... inte med min man inblandad.
    Måste prova de me. Har gjort de en gång och de va katastrof ;)
    Men de e ju dumt att tappa hoppet bara för de misslyckades första gången.
  • Anonym (sugen)

Anonym (matchmaker) skrev 2009-05-06 22:38:20 följande:

"anonym" och "anonym(sugen)" ni kanske ska hocka upp och ha det trevligt tillsammans=)?
    hade ju inte varit fel. som ett senare inlägg. ett par lena lår........ dock utan en kael inblandad. inte ännu.
    Om anonym inte ser/vill.... nån annnan????
  • Anonym (kille)

Testat killsex ett par ggr... blir sex på ett väldigt "manligt" sätt dunder skönt om man bara vill ha lite skön sex.

• Anonym

Jag är kille och har haft sex med ca 200 män. Jag är 32 år.

• Anonym (Snoop)

men du kille som legat med 200 män är ju helt klar homo eller bi.
    Själv har jag haft trekant några ggr när jag va 18-20 men det var inte riktigt min grej. därimot tjejmys säger jag inte nej till.. en tjej kan kännas mer "ärligt" att gosa med än en kille. Med killar vet man aldrig vad de förväntar sig, oftast har de en bild av vad de vill att man ska vara/göra.. Med tjejer är det helt naturligt.. Trots detta har jag tyvärr bara varit kär i män.. Tyvärr kanske..

• Anonym (Hopp)

Jag har en erfarenhet av killar, kan säga att det var inte min grej.
    Men egentligen, man vet aldrig förrens man har provat anser jag.
    Dock har jag fortfarande ibland fantasier om andra killar, ibland är man lite sugen att testa igen så helt kört är det inte för mig än ;)

Anonym (Snoop): Hur kan det komma sig att du bara blir kär i killar och är det så tyvärr?

• Anonym (Hoppsan)

Jag har råkat haft sex med tjejer vid två tillfällen, ser inte mig själv som vare sig homo eller bi.
    Möjligtvis bilight.

Har man inte tunga kulturella/socila spärrar så är nog de flesta förmögna till sex med samma kön och få ut en hel del av det.

• Anonym (Snoop)

Det är tyvärr för jag gillar verkligen de erfarenheter jag har haft med tjejer och tror att jag skulle kunna må bra i ett förhållande med en tjej.. Därför tyvärr att jag alltid hunnit kära ner mig i en kille och blivit upptagen..
    men önskar verkligen att jag kommer uppleva ett förhållande med en tjej innan min tid är slut..

• Anonym (Hopp)

Anonym (Snoop) skrev 2009-05-12 15:26:24 följande:

Det är tyvärr för jag gillar verkligen de erfarenheter jag har haft med tjejer och tror att jag skulle kunna må bra i ett förhållande med en tjej.. Därför tyvärr att jag alltid hunnit kära ner mig i en kille och blivit upptagen.. men önskar verkligen att jag kommer uppleva ett förhållande med en tjej innan min tid är slut..
    Aha jag förstår, har du aldrig försökt att ha ett förhållande med en tjej?
    Men jag förstår vad du menar jag skulle gärna vilja testa ett förhållande med en kille, känns som att det hade blivit mindre komplicerat. Killar känns enklare på något vis.
  • Anonym (girlgirl)

Jag har sex med både killar och tjejer. (aldrig på samma gång) och jag tycker att det på många sätt är sak samma. Är man kåt så är man och känslan med en tjej och en kille är ungefär samma. Sen blir det ju mer penetrationssex med killar och mer oralsexmed tjejer generellt:)

Jag tror man tänder mycket på situationer och även om du ts aldrig har tänd på tjejer så tror jag du kan tända på situationen att ha en trekant med en annan tjej. För det är ju faktiskt sällan den visuella kroppen man går igång på utan något annat. Typ sexutstrålningen, stämningen, dofter och ljud och sånt.

Varför inte ha trekant med tjej och prova hur det är? Se till att det är en tjej du gillar bara... det är ju inte så att man gillar alla tjejer lika lite som man gillar andra killar.

• Anonym (Snoop)

Anonym (Hopp) skrev 2009-05-12 15:59:30 följande:

Anonym (Snoop) skrev 2009-05-12 15:26:24 följande: Aha jag förstår, har du aldrig försökt att ha ett förhållande med en tjej? Men jag förstår vad du menar jag skulle gärna vilja testa ett förhållande med en kille, känns som att det hade blivit mindre komplicerat. Killar känns enklare på något vis.
    känner precis samma, (Enklare) skönt det vore med två kvinnor att inte alltid va den som ska städa, diska, laga mat, byta blöjor och va tacksam om man får lite hjälp. + att jag tycker kvinnor i regel är mkt sexigare än nän
  • Anonym (E)

Jag har bara hånglat med tjejer, men är sugen på att testa att vara med en tjej...
    Min sambo tycker inte det hade varit lika kul!

• Anonym (girlgirl)

Jag förstår att det kan tänkas vara enklare att man är två kvinnor i vardagen. Ofta blir det ett mer naturligt jämställt förhållande. Men jag tycker samtidigt att man själv är ansvarig för hur pass jämställt ens eget förhållande är när man är med en man. Behöver inte automatiskt vara så att man som tjej blir den som är ansvarig för hem och städning etc. Den situationen har man själv försatt sig i! Självklart är jämställdheten med vissa män en kamp men den får man bara ta tycker jag...

Jag som har haft förhållanden både med män och kvinnor skulle aldrig acceptera att hamna i kvinnofällan med en man. Man måste styra upp det där innan man får barn och vara benhård och konsekvent. Det kanske kan bli en del strider men en man som verkligen älskar sin kvinna blir en jämställd man om kvinnan kräver det.

Fast det är något som lättast görs tidigt i ett förhållande och det kan vara svårt när man är nykär och i den fasen där många kvinnor tycker om att få vara "givers" och "ta hand om" sin man.

• Anonym (Biboy)

Anonym (girlgirl) skrev 2009-05-12 17:19:17 följande:

Jag har sex med både killar och tjejer. (aldrig på samma gång) och jag tycker att det på många sätt är sak samma.
    Lustigt. Jag brukar påpeka i liknande trådar att jag tycker det är absolut annorlunda på nästan alla plan förutom att det är skönt..
  • Anonym (tjej)

haft 3kant som ung o gillat det mycket. Skulle inte tacka nej till en till tjej mellan lakanet men min man är inte sugen tyvärr. Vet inte vad jag ser mig som. När jag var yngre uppskattade jag helt enkelt bra sex, sen vem som stod för sexet var mindre viktigt. Kille eller tjej spelade inte så stor roll men gärna båda samtidigt såklart o killarna var oftast inte så svårövertaliga direkt så jag har väl träffat helt fel med min nuvarande

Svar på tråden Sex med någon av samma kön