• 3 Barnsmamma 06 09 11

Leksaker till en 3åring?

Tips på leksaker till en 3åring skulle jag vilja ha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-03 22:32
    Har en pojke,så passade saker till en pojke. Har städat undan sånt som han fått från 1års ålder och det blev inte så mkt kvar tyckte jag. Bara massa bilar och det är det som gäller för honom just nu. Pussel gillar han också och modellera kan han leka med varje dag. Men vad kan man tänka sig mer?
  • Svar på tråden Leksaker till en 3åring?
  • burtok

flicka... prinsesssaker
    kille.... bilar i alla former

• morzan4

Saker som passar till både killar och tjejer är pussel, Lego, målarböcker och pennor, modell-lera eller liknande. Barn i den åldern braukar gilla att skapa...

• BymBym

Dockor brukar vara populärt både hos killar och tjejer i den åldern. Skapande saker som lera, färg. Lego, tågbana.

• Anne69

Jag fattar inte detta med pojkleksaker???? Menar du att han ska ha en särskild sorts leksaker för att han har snopp? Ursäkta....kunde inte låta bli......

• Isalel

Om ni har en uteplats kanske ni kan köpa lite spadar, skottkärra och lite sånt pill som han kan gå och böka med i trädgården? Det tycker min kille som blir 3 är jätteskoj, en annan favorit i hans samling är en motorsåg som han går å sågar träd med :)

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Anne69 skrev 2009-05-04 08:25:16 följande:
    Jag fattar inte detta med pojkleksaker???? Menar du att han ska ha en särskild sorts leksaker för att han har snopp? Ursäkta....kunde inte låta bli......
    Nä syftade mer på vad pojkar i 3års ålder gillar att leka med.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    BymBym skrev 2009-05-04 00:25:19 följande:
    Dockor brukar vara populärt både hos killar och tjejer i den åldern. Skapande saker som lera, färg. Lego, tågbana.
    Hemma leker han inte med dockan han fick i julklapp. Tågbana tror jag att vi ska satsa på
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Isalel skrev 2009-05-04 10:53:13 följande:
    Om ni har en uteplats kanske ni kan köpa lite spadar, skottkärra och lite sånt pill som han kan gå och böka med i trädgården? Det tycker min kille som blir 3 är jätteskoj, en annan favorit i hans samling är en motorsåg som han går å sågar träd med :)
    När jag läser allt så verkar det som han har mer saker än vad jag tror
    Han har en plast skottkärra,tror vi ska köpa en sån i plåt istället. Motorsåg har han hos momma å moffa
Svar på tråden Leksaker till en 3åring?