Killar är bäst, ingen protest!
*hötter med näven*
*hötter med näven*
Ha! Jag sa ju det... ingen protest!
*hötter lite till*
visar arlset och går o lägger mig
Hear hear!
Men självklart!! Ni kan ju faktiskt skriva ert namn i snön när ni kissar
*avundsjuk*
Och fisa utan att be om ursäkt.
slippa undan Allt för att det råkar vara sport på TV medans vi tjejjer inte får se på våra såpor i fred för att det Inte är lika viktigt.
Ja, precis! Om man inte heter Bartolomeus eller något sånt.. då krävs många mellanöl först!
Ni kan ju fan varken leta efter grejer eller komma ihåg att ta med dem. Ni skulle glömma kukhuvudet om det inte satt fast! Dessutom klär ni barnen i omatchande kläder, man kan ju skämmas ihjäl för mindre!
Äh, det är bara knep för att slippa göra dem och ta ansvar... ungefär som att tvättmaskinen skulle vara en komplicerad maskin när man kan koppla ihop Sveriges mest komplicerade hembiosystem... men säger man "jag vet inte hur tvättmaskinen funkar" så slipper man... om det mot förmodan ändå inte går så sätter man bara igång ett 90 gradersprogram med frugans fina ulltröja så har man undgått tvätt för resten av livet.
*hötter*... (underbart ord förresten)
*gör helikoptern med hängläpparna*
Ja, jag vet en karl som hävdade att han inte kunde tvätta, för han kunde inte skilja mellan rött och vitt. Däremot kunde han särskilja fjorton olika sorters dyckert.
Det är väl inte så konstigt. Har du sett röd dyckert nån gång?
Pallas: Om det vore min karl så skulle han i så fall även få lära sig skillnaden i feeling mellan fjorton sorters olika dyckert...spikade genom förhuden...
Jag håller med, iallafall när gräset behöver klippas, eller när något annat tråkigt behöver göras.