• littlemisstrouble

Vilket resebolag är bäst?

vilket företag är bäst tycker du och varför?

Planering är a och o......
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket resebolag är bäst?
  • littlemisstrouble

Vi har vart snart varit på 3 utlandsresor med fritidsresor min man och jag (den tredje åker vi på i slutet av denna månaden) och tycker att dom har bra service och har bra utbud på själva resmålet med utflykter och sådär.

Kanske finns bolag som är ännu bättre så dela gärna med er av åsikter och erfarenheter

• Jenny26

Ving!
    Har aldrig varit några problem för vår del, har åkt med dom ca 10 gånger nu.
    Hjälpsamma, vänliga osv

• littlemisstrouble
    Jenny26 skrev 2009-05-04 09:18:49 följande:
    Ving!Har aldrig varit några problem för vår del, har åkt med dom ca 10 gånger nu.Hjälpsamma, vänliga osv
    har dom mycket utflykter och sådant när man väl är på resan?
  • matannika

Hejsan.
    Jag måste åcå säga Ving.
    Fast vi har åkt lika mycket med Ving och Fritidsresor.
    Och är jätte nöjda med Fritidsresor med. Men tycker nog att Ving var snäppet bättre.
    Väldigt hjälpsamma mm. Ordnar och donar och gör allt för att hjälpa en.
    Men som sagt....åker med både Ving och fritidsresor, och är nöjd med båda.

• Jenny26
    littlemisstrouble skrev 2009-05-04 09:20:05 följande:
    har dom mycket utflykter och sådant när man väl är på resan?
    Ja det har dom haft. Vi har varit i Turkiet och på olika grekiska öar tex rhodos och Kreta Men oftast har vi åkt på utflykter med "lokala" arrangörer så att säga.
  • Miss Lau

Har åkt med Fritidsresor, Ving, Apollo och Detur och tycker de är likvärdiga. Dvs det finns både bra och dåliga inslag hos alla arrangörer. Så jag bryr mig helt enkelt inte alls om vilket bolag det råkar vara.

• littlemisstrouble

bra att veta att det går att lita på andra företag också. det har bara råkat bli fritidsresor som har haft de avgångar vi har önskat men nästa gång kan man ju titta lite närmare på även ving då ex

• Tecken

Annat: Tycker Ving, Apollo och Fritidsresor är likvärdiga. Har åkt med alla tre.

• hotten

själv åker jag mest med fritidsresor, tycker ving å fritids är likvärdiga men fritids billigare (på de resor jag åkt på å de hotell kategorier jag kunnat tänka mig att bo på 3-4 *)

men hur servicen är på platsen beror mest på personalen på platsen å de är ju olika.. men har mindre att göra med vilket bolag det gäller..

Skall man prata om statestik, allmänna reklamations.. mfl.. så är apollo bäst nu (från att ända för 3 år sen med sin gamla ägare varit bland de sämsata) å fritidsresor är bland de sämre självklart ihop med detur mfl..

Svar på tråden Vilket resebolag är bäst?