• längtarhoppasönskar

roliga barnbutiker i sundsvall?

hej!
    ska till sundsvall i helgen och undrar om någon har nåt bra tips på bra/rolig barnbutik?

• Svar på tråden roliga barnbutiker i sundsvall?
  • Bebita 2k7

Är du ute efter kläder el andra barn saker?

• längtarhoppasönskar

framförallt kläder, men även andra roliga saker om det finns nåt kul att titta på=)

• nelina

Jag tipsar om Toddler på nedre delen av Storgatan (mot ClasOhlson) och Pirum Parum i Haga!

Pirum Parum har kläder (ex Molo, Ej Sikke Lej, Plastisock och Villervalla) och Toddler har både kläder och barnprylar.

• längtarhoppasönskar

tack för tipsen!! är precis de kläderna jag tycker är så fina=)

• Novia

Krabat är en underbar liten leksaksbutik som ligger i IN-gallerian i stan, mycket fint har de.

Inne i stan finns även Polarn och Pyret, mitt emot ligger umm, jadu, vad heter barnklädesbutiken, exit? Det är iaf en butik där mittemot. Skämtsaker och Barnvagnar har endel barnprylar de med, ligger även det inne i stan, i samma hus som IN.

• längtarhoppasönskar

tack för tipsen=)
    vad finns i birsta?

• Novia

I Birsta finns babyproffsen, barnens hus, lekplaneten, name it, polarn och pyret.

Om du ska åka till Sundsvall till helgen så rekommenderar jag INTE birsta, så trångt och bökigt där på helgerna, bra mycket trevligare och lugnare att strosa i stan då. Alternativt att åka till Birsta redan vid öppning, så man har avverkat det mesta när folket börjar strömma till.

Svar på tråden roliga barnbutiker i sundsvall?