• snuffse

Libero rabatt kupong

Hej.
     Jag har en fundering runt kupongerna man får från Libero. 50 kr rabatt vid köp av 2 dubbel paket. Det är ju jättebra, men nu är det så här att min konsum affär ger 50 kr rabatt på ett blöj paket om man handlar för 300 kr. Detta är ju naturligtvis för att få oss barn familjer att handla där och inte i den andra mat affären. Har jag fattat rätt får butiken tillbaka 50 kr från kupng inlösen sen när jag använder Libero kupongen, men jag undrar om jag kan använda mig av bådas erbjudanden samtidigt?

• Svar på tråden Libero rabatt kupong
  • Stumpan83

Tror det är upp till affären. Har varit med om att en affär tillåter det och en annan inte tillåter det.

• Loppan75

Om butikens 50-kronorserbjudande är något de själva hittat på, så borde du kunna använda båda samtidigt. 50-kronorskupongen löses in av Kuponginlösen, så de pengarna får butiken tillbaka.

• systersandra

Ibland har tex ica rabatt på 30 kr på ett paket blöjor.Då får jag de 30 kr +kupongens värde.
    Det står på kupongen endast att den inte kan kombineras med annat kupongerbjudande,alltså får du dels kupongens rabatt OCH konsums rabatt för att du handlar för mer än 300 kr.
    Tjafsar de så är det ju bara att hänvisa till vad som står på kupongen.

Svar på tråden Libero rabatt kupong