• miss nöjd

Tips på "namnbrickor"/familjehalsband önskas

Jag vill ha ngt fint/coolt halsband där jag vill hänga ett "hänge" per barn jag har med deras namn ingraverat. Söker nu efter tips på snygga hängen som man kan gravera på. Har DU sett ngt speciellt som du kan tipsa om?

• Svar på tråden Tips på "namnbrickor"/familjehalsband önskas
  • 016

Jag har ett halsband med en silverbricka där jag graverat in sambons namn och ett hjärta. Beställde det från www.m925.se och är grymt nöjd.

• Pappatilltwins

Jag har köpt från tradera.
    Kostade ca 100-120kr per bricka och jag är jättenöjd med dem.

• miss nöjd
    016 skrev 2009-05-04 10:39:32 följande:
    Jag har ett halsband med en silverbricka där jag graverat in sambons namn och ett hjärta. Beställde det från www.m925.se och är grymt nöjd.
    Ja- den var skitsnygg den där staven med hjärtat brevid. Funderar på att beställa en sån och fråga om jag kan köpa till en extra stav så jag har en stav per barn?
  • 016

miss nöjd skrev 2009-05-04 12:33:31 följande:

Ja- den var skitsnygg den där staven med hjärtat brevid. Funderar på att beställa en sån och fråga om jag kan köpa till en extra stav så jag har en stav per barn?
    Går att beställa med två brickor ju.. :]
    www.m925.se/product_info.php&products_id=62
  • miss nöjd
    ESCV skrev 2009-05-04 14:18:41 följande:
    levinda.blogg.se/category/mina-smycken-levind...Härifrån beställde jag ett sådant halsband.
    Vet du vad hon har för priser? Jag blev sugen på en sån där "ring" med text i och sen två hängande namnbrickor... Men det står inga priser så...
  • 242
    www.lenak.nu

humana priser,snabb leverans,fina brickor samt kedja.

har dottern på en bricka och sambon på en.(namnen)
    Ja,jag har dyslexi..
Svar på tråden Tips på "namnbrickor"/familjehalsband önskas