• WhiteAngels

Student...hur klä sig???

Jag har blivit bjuden på min kusins dop i början på juni månad...men min tanke och fasa är nu...Vad sjutton kan man ha på sig på en student???
    Känner inte att jag har något i min garderon som passar för en student!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-04 12:39
    Vet inte vad jag tänkte på men det ska vara student!!

• Svar på tråden Student...hur klä sig???
  • Schnooglewookiemush

Gällde det dop eller student?

"Jag har blivit bjuden på min kusins dop"

I vilket fall som helst, ha fina och ljusa kläder.

• WhiteAngels
    AtroCious skrev 2009-05-04 12:36:40 följande:
    Gällde det dop eller student? "Jag har blivit bjuden på min kusins dop"I vilket fall som helst, ha fina och ljusa kläder.
    Har inget ljust alls..och en tjockis passar inte i ljusa kläder i heller=/
  • Anna i Skåne

Vad har du i garderoben? Har du någokr att handla för? Vad har du på dig på sommaren i vanliga fall?

• TigerLinn

jag hade haft om det var fint vänder (utgår från min garderob)

ett par svarta finbyxor ( men kortare modell i benen så de slitar mitt på vaderna)

till det ett färgat linne i grönt eller annat fin färg. eventuellt nån skarf till i nån färg..

• WhiteAngels

Anna i Skåne skrev 2009-05-04 12:40:59 följande:

Vad har du i garderoben? Har du någokr att handla för? Vad har du på dig på sommaren i vanliga fall?
    Ja jag kan handla erv om det skulle behövas..Har bara tradiga klkäder som används om och om igen känns det som
  • Gnagarn

-> WhiteAngels

Hur man betraktar en person har inte bara med kläder eller kroppsform att göra utan även attityd.

Gå du i ljusa kläder och bär dem med stolthet och jag är övertygad om att folk kommer tycka du bär dem snyggt!

• WhiteAngels
    Gnagarn skrev 2009-05-04 12:49:14 följande:
    -> WhiteAngelsHur man betraktar en person har inte bara med kläder eller kroppsform att göra utan även attityd.Gå du i ljusa kläder och bär dem med stolthet och jag är övertygad om att folk kommer tycka du bär dem snyggt!
    Det ligger nåt i det du skriver men jag är int e nöjd med min kropp för tillfället igen..
  • Anna i Skåne

Men har du pengar att köpa en outfit? Satsa på att gå till en äffär där du kan få lite hjälp. Säg att du behöver hjälp att hitta och prova dig fra,. Klänning och tights brukar vara ett säkert kort.

• Hannah76
    WhiteAngels skrev 2009-05-04 12:53:46 följande:
    Ja ..
    Då kan du ha på dig precis vad du vill.
  • lille Birger

Svarta trosor, vitt linne och halvhöga klackar går alltid hem.

• HannahLee

Åh kläder.. Mitt område:) gå alltid classic om du känner dig osäker. Det är sommar och en trevlig klänning i en nyans som du känner klär dig och i en klassisk modell blir inte fel. Om det är kyligt eller du vill dölja armar / axlar bär en nätt kofta över. SnyggAst till en klänning som är mer ljuv och somrig är ju en tuff skinnjacka förstås, den moderna klassikern.Till det väljer du ett par enkla sandaletter ( sandaler med klack) du kan bära kilklack eller vanlig klack i sommar. Med en klassisk klänning menar jag en a- linje formad klänning som är snäll mot figuren eller en klänning som är avskuren under bysten. Vill du dölja mycket och ändå vara välklädd så varför inte en lång modell? Men inga klackar till det.! Och för Guds skull välj inte Leggings under en klänning/ kjol. Finns inget tantigare och mer fel sommaren 2013.prova, känn dig fin och våga! Lycka till! Kram

Svar på tråden Student...hur klä sig???