• tre barn o hund

Förstår inte paketpriserna i Stena Lines reklam (Legoland)

Jag tror jag blir fullständigt galen snart! Var och varannan dag har Stena Line haft annonser i tidningen om paketresor till Legoland, lillsemestrar och till och med en kombinerad resa med både legoland och lalandia i Billund, allt till fantastiska priser har jag tyckt.
    Nu fick vi en brochyr med olika paketpriser och jag fastnade för paketet med campingstuga 3 nätter 2 vuxna och 3 barn från 2198:- /5 personer.
    Exakt så här står det:
    Bo på kro i campingstuga eller på hotell nära Legoland - Entre till Legoland ingår i alla prisexempel.
    TOPCAMP RIIS
    Prisexempel lillsemester 3 nätter inklusive resa fr. 976:-/person.
    20% rabatt vid 3 nätter 20 maj - 27 september: 5 bädds 15 kvm campingstuga 3 nätter från 2198:-/5 personer, spara 549:-

Jag går in på stena lines hemsida men det finns inga paket att välja så jag får ange avresa etc. Om jag gör de val som jag måste göra för att få det här paketet så kostar det 5583 :-
    Spelar ingen roll hur jag gör, bara resan med båten kostar ju nästan 2000 + inträdet till Legoland och så stugan då, vad sjutton är det jag missar i deras paketerbjudande?
    Det står ju klart och tydligt att resa OCH en dags inträde ingår i priset?
    Trött blir jag....

• Svar på tråden Förstår inte paketpriserna i Stena Lines reklam (Legoland)
  • evaoregon

Kontakta dem och fråga om deras annonser och hur man får en resa för det priset!

Svar på tråden Förstår inte paketpriserna i Stena Lines reklam (Legoland)