studera på halvfart och arbeta samtidigt?
Är det någon som studerar på halvfart vid universitetet?
Klarar man att arbeta heltid samtidigt?
Är det någon som studerar på halvfart vid universitetet?
Klarar man att arbeta heltid samtidigt?
Hej om du har barn så skulle inte jag göra det. Jag pluggar 100% på distans men det känns som att jag pluggar 200% Ska du plugga på distans? Jag har många kompisar som pluggar och jobbar och det är skit tufft
Det beror på vad du läser. Rymdfysik kanske är aningen avancerat
Jag har läst socialt arbete på halvfart och samtidigt varit föräldraledig på heltid. Det gick jättebra. I höst ska jag läsa Företagsekonomi på halvfart och jobba 80 % + vara föräldraledig en dag i veckan. Men bra planering så ska det nog gå bra!
Jag pluggar på distans 65%, och arbetar 60%
Tre barn, jag har fullt upp.
Ja, det beror väl på hur man är...jag läste på lärarhögskolan på heltid och arbetade halvtid..och när jag började arbeta heltid så fortsatte jag att läsa en del annat på kvällar (ja..jag har barn också...) och tar väl en sisådär 15 poäng per termin i nuläget... Men som sagt, det beror ju på hur ens liv ser ut i övrigt, hur man planerar och hur studievan man är.
Lycka till!
jag jobbar 80 % och läser 30 p halvfart, ensamstående med ett barn
jag har två barn som är lite äldre 10 o 12 år. Jag har en man som delar ansvaret i vardagen lika.
Åh, jag velar fram och tillbaka.
Det är en master eller magisterutbildning i ledarskap.
Det är inget som kan relateras till ditt arbete så du kan få ngn timme på arbetstid?
Jag läser också ledarskap - yrkesrelaterat inte så jag läser det genom jobbet men så jag slipper ta ut fp upp till 100% för att behålla SGI när sonen fyllt ett... jag läser distans, så blir mestadel kvällstid när han somnat, sen har jag en halvdag/vecka när han är på dagis så jag kan läsa
Halvtid på magisternivå och jobbar heltid. 2 barn i lågstadieåldern. Man med egen firma.