• Valle

    Synd om kompisen..

    Har en kompis som skall bli farsa för första gången i Sommar...

    Vi e djävligt tajta och pratar om ALLT!!!.

    Nu har hans sambo nästan gått förlångt tycker han, jag o min fru. OK att man kan vara dålig och behöver hjälp m.m.. Men inte fan skall man bara ligga i soffan/sängen o åmma sig... Han sliter som ett djur med deras hus o dyl. Sedan tittar han in i hallen och undrar om hon kan komma med ett glas vatten då han e skiten och svettig... Hon svarar inte änns.. När de var här i lördags och käkade o kollade på tv en sväng så svarade hon inte min fru när hon blev tilltalad heller...
    Hennes mamma drar i henne massa skräckhistorier om foglossningar och grejer... OK att man har ont.. men prata kan man väl...
    kompisen e helt förtvivlad o säger att göra henne gravid e det dummaste som han gjort... De har endast haft sex 2 ggr sedan hon blev gravid!! hennes mamma har visst tutat i henne något om hur fel o farligt det kan va.... VA FAN... mina 2 döttrar har inte tagit någon skada trots att vi hade sex minst 1 gång i veckan under våran graviditet...
    Va fan gör o säger man till han o henne...??

  • Svar på tråden Synd om kompisen..
  • Vibekes Pappa

    Min sambo var likadan som din kompis tjej. Likadant med hennes systrar.
    På dom verkar det precis som om det är ett handikap eller sjukdom att vara gravid. Hur gjorde man förr då?
    Jag stod ut ett tag men sen så sket jag i det. Jag vägrade göra vissa saker om jag själv inte fick hjälp ibland.
    Sex under graviditeten är inte alls skadligt för barnet. Sålänge man inte har för våldsamt sex dvs. Barnet ligger ju skyddat inne i magen. Jag och min sambo lyckades ha nästan samma sexliv som vanligt.

  • Nixx

    Fast det skiljer sig ju en helt del mellan graviditeter, din kompis sambo kanske faktiskt har en jobbig sådan?

  • qwerty66

    det roliga är att du skulle kunna hitta din kompis tjejs tråd här...

    "min man förstår mig inte och min graviditet, jag mår dåligt och är trött hela tiden... och han bara håller sig borta med en massa ursäkter att saker måste göras i huset och liknande... han vill bara ha sex då vi umgås

    kommer han att lämna mig eller hur ska jag få honom intreserad av vår gravididtet?"

    :)

    det finns alltid minst två sidor av saken :)

    men till allvaret, finns nog inte så mycket att göra just nu... hon verkar inte med på banan iallafall, hoppas det rättar till sig då förlossningen är över ...även tjejer växer upp vid en sån stor förändring.

  • Valle

    Hej igen... Nu har tjejen tagit sig rejält.. Hon va med ute o dansade förra veckan o verkar mycket gladare...

    Kompisen har inte klagat så mycket det senaste.. kanske han tog mitt o frugans förslag o fråga henne...

    Största problemet har väl varit alla konstiga råd hon fått från sin mamma... det kvittar vad kompisen hittat o bevisat motsatsen via nätet eller hos barnmorskan!

    men nu e jag glad för hans skull... Vi ska tom på hotellweekend i helgen alla 4, kan bli trevligt o roligt...

  • PappaNiklas

    F*n vi skruvar ju 3-4ggr i veckan.. ska väl inte var problem "bara" för att sambon är gravid? Är båda sugen så kör! Sen kanske sexlusten minskar hos någon eller båda parter och då blir det ju skillnad förstås. Sen ökar den hos vissa, som hos oss, par som tycker det är intimt på något sätt... En speciell typ av kärlek eller vad man ska säga.. Kanske till och med sexigt med en gravid sambo..
    Kör så det ryker!!
    Niklas

Svar på tråden Synd om kompisen..