belgisk jätte
är väldigt sugen på att köpa en sån, har haft kaniner förut. men då bara vanliga vädurar typ. skulel vilja ha lite råd på¨hur stor bus å ute bus man behöver.
är väldigt sugen på att köpa en sån, har haft kaniner förut. men då bara vanliga vädurar typ. skulel vilja ha lite råd på¨hur stor bus å ute bus man behöver.
ingen som har en sån kanin
Jag har en Belgisk jätte o en fransk vädur o så en korsning utav dem båda.
Tycker att de är för stora att ha i bur så mina har sovit i en vanlig kaninbur på nätterna o varit lösa på dagarna. Nu bor de i ett uthus på ca 30 kvm o ska få en utehage så fort jag hinner bygga en...
Dom är härliga kaniner.
Burens höjd måste vara minst 70 cm, hur många kvm den måste vara minns jag inte. Ska se om jag hittar nåt åt dej..
Jag hade min bur på mark med nergrävt nät runtom och nätat tak.
Buren var runt 10 kvm stor och helt passlig åt en kanin. Där fanns det stenar att hoppa upp på, grenar att gnaga på, sol och skugga..
men alltså lös lös ute, smiter dom inte då
oj herregud...ska åka å kika på en kaninunge imorron, så ska kolla lite hur hon har de å så då å se om man får nå ideer
jo ja har läst om dom å vet att dom blir stora. men skulle vilja ha nått å verkligen jobba med å så. för är arbetslös så går endå hemma på dagarna.
Luma inte har du buren kvar???
äsch va synd då. då skulel ja ha sluppi å bygga en egen... jo de är hennes...
jaha nu börjar min kompis å muttra att om ja vet hur man tar hand om en sån kanin å hit å sit, å ja har varit ut å läst massor på internet å sen har ja ju er här på FL ja kan fråga å så... å visst ja har ett barn på 4 år, men de är ju ja som kommer hålla på med kaninen.