• Anonym (Hårdare)

Bara mjukporr på viasat/tv1000?

Vi skaffade parabol till villan för ett tag sedan, då skulle en massa kanaler ingå ett tag. igår skulle jag kolla lite på vuxenfilm tänkte jag... det fanns playboy eller spice kanske det hette, sen nån till? Sen vanliga tv1000 som skulle visa porrfilm.
    Ingen av filmerna visade ju något särskilt roligt! bara bröst och nakna kroppar, men man fick inte se något av varken killens k*k eller tjejens f***a... Visst det är inte allt, men man kände sig snuvad på godiset om man säger så... Någon annan som har viasat/tv1000 som känner igen detta? Hade jag otur med tre olika kanaler samtidigt?

• Svar på tråden Bara mjukporr på viasat/tv1000?
  • Koloratur

Jodå, men du måste vänta framåt ett-två på natten innan de kör igång de riktiga grejerna. Vi har tv1000-kanalerna och pluskanalerna här hemma och på de måste man vänta ett tag.

• Anonym

Playboy/spice är ALLTID redigerat så man inte ser något. Antingen filmas inte könen alls eller så är det bara mjukporr.

Vi har alla filmkanaler man kan tänka sig och bara häromkvällen såg maken och jag en riktigt grov porrfilm på nån av tv 1000 kanalerna som till och med fick oss att stänga av... och då ser vi MYCKET filmer...

Så ni hade nog bara otur med själva filmen i sig...

• bodegapeppe

oftast är de filmer som sänds på filmkanalerna inte kul, bara silikon och stylat könshår :( jag har för mig att det på spice kan va en del kul senare på natten. Nä tanka på nätet från en torrentsite ist!

• bodegapeppe

oftast är de filmer som sänds på filmkanalerna inte kul, bara silikon och stylat könshår :( jag har för mig att det på spice kan va en del kul senare på natten. Nä tanka på nätet från en torrentsite ist!

• Anonym (Sonic)

Verkar som inte alla här tittar på kanalerna dom recenserar?

Spice, startar kl 23. Alltid censurerat. Men har ibland väldigt intressanta teman.
    Playboy. Ibland censurerat/mjukklippt. Roliga teman och ibland skit.
    TV1000: Sänder porr på tre olika kanaler. Två av dom visar hårdporr. Den tredje visar alltid bara mjukporr.

Tips: Gör en egen kanallista med bara dessa kanaler så kan man snabbzappa

Svar på tråden Bara mjukporr på viasat/tv1000?