• en blev två

Vad har ni för sommarskor?

Jag har två flickor på 19 månader och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för sommarskor till dom.
    Vad har ni andra, sandaler, tennis skor, "fin skor" mm

• Svar på tråden Vad har ni för sommarskor?
  • Jenny26

Vi kommer att att ha Kvatskor till vår dotter som just nu är 26 månader, hade det förra sommaren oxå. Vill inte ha skor/sandaler med öppen tå eftersom dom så lätt skrapar dom

• en blev två

Blir inte det lite varmt, eller är det tygskor?

Jenny26 skrev 2009-05-05 15:42:47 följande:
    Vi kommer att att ha Kvatskor till vår dotter som just nu är 26 månader, hade det förra sommaren oxå. Vill inte ha skor/sandaler med öppen tå eftersom dom så lätt skrapar dom
  • Jenny26

Nädå, det blev inte varmt förra året. Det är en sandal med stängd tå så att säga. Jag ska testa att länka till dom: kavat.ebutik.se/ och klicka sen på sandaler/Lilly.

• vivi85

har kavats sandaler till bägge mina.. den ena är 2½ och den andre 15mån..

• Tvåbarnsmorsan

Har köpt ett par gympaskor av märket Pax till dottern på 18 månader, sen när det blir varmare ska hon få ett par sandaler!

• Busbellan

Här har vi redan hunnit använda alla sommarskor, det var ju sommar förra veckan
    Ella, 21 mån har ett par Puma gympaskor, ett par eccosandaler med täckt tå och ett par foppatofflor. Väljer hon själv så tar hon ALLTID foppatofflorna

Mamma till Nora, August och Ella
  • Anne69

Förra sommaren när min tjej var ca 20 månader hade vi:
    - öppna Nike-sandaler
    - vita Kavat-sandaler (det var våra "finskor")
    - gymnastik/promenadsko
    - gummistövlar
    ....tror att vi klarade oss på det.....men kan ha glömt något...jo förresten, vi hade träskor också men det var nog lite för tidigt. I år går hon däremot jättebra i sina träskor!

• Ain

Jag har ett par vita kavatsandaler till min 17 manaders dotter.

Dessutom har vi ett par kavat-gympaskor.

Vi har ocksa ett par remsandaler (sadana med kardborre), men de kommer hon nog inte ha sa ofta. Kanske tex pa stranden eller om det ær vældigt varmt. De ær ju inte sa stabila och jag tycker man ser nær hon går att føtterna glider lite snett. Sa det blir nog oftast kavatsandalerna.

• Gurkburken

Sonen som är 2,5 år har ett par Kavat promenadskor, ett par Kavat sandaler och ett par Crocs.
    Han hade ungefär detsamma förra sommaren.

• Majan78

Körde med crocs hela förra sommaren, och kommer att göra det i sommar också. Perfekt när man är på stranden att springa upp och ner ur vattnet.
    Kompletterar med gummistövlar vid behov.

♥ Go´ungen ska bli storebror! ♥
  • Wilmis07

Har köpt ett par kavat gympaskor,ett par kavat sandel med stängd tå och har även ett par foppatofflor. Ska inhandla ett par tygskor också i ballerina modell.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • en blev två

Jag har bestämmt mej det blir ett par gympaskor och ett par orginal Mary Jane Crocs. Dom är lite dyrare men då behövs inga sandaler så jag tror att det blir bra.

• Miltons Mamma

Jag köpte ett par svarta foppatofflor till sonen. Perfekt både i vatten och övriga tillfällen.
    visst lite dyra men tåliga:)

• stjärnströssel

Viktigast, ett par sköna sandaler från tex ecco.
    Sen andra skor för andra tillfällen

♥ Dom finaste barnen tar längst tid att göra ♥
  • buffybus

köpte ett par på "din sko"

dem är stängda framme vid tårna men öppet uppe på foten med remmar över och baktill.. ser ut som en gympasko fast öppen.. kunde inte hittat bättre alltså för 199kr..

till sommaren blir det foppatofflor också om han kan gå i dem..

André ska bli storebror i Juli-09
Svar på tråden Vad har ni för sommarskor?