• Anonym (gina)

Plastikoperation i Polen

Jag ska åka till Polen genom Medicatravel för att göra en bröstförstoring. Jag undrar om någon opererat i Polen eller har erfarenheter av det?

Tack! :)

• Svar på tråden Plastikoperation i Polen
  • Anonym (oj)

Modigt.....vad kostar det i Polen? Själv skulle jag aldrig våga.

• Bebislängtan82

Det är billigare i polen och läkarna är minst lika duktiga som här  i sverige.

Hur kom du kontakt med dom TS?

Är 2010 vårt år
  • Anonym (gina)

jag har sökt på nätet en hel del & då hittade jag denna sida. där all info finns på svenska & du kan hålla kontakten på svenska oxå.

det är mycket billigare i polen & vad jag hört är det mycket bra läkare där, om man tänker på sverige så är ju de flesta läkare inte ens svenska som jobbar här utan utbildade i andra länder...

men skulle ändå vilja höra ffrån folk som verkligen varit där & gjort en operation, känns ju alltid bra då, för självklart e man lite nervös :) men de hade ja vart, vart jag än skulle gjort en operation tror ja...

• Anonym

men blir de ändå billigare om du räknar med resekostnad?

• Bebislängtan82
    Anonym (gina) skrev 2009-05-05 17:44:30 följande:
    jag har sökt på nätet en hel del & då hittade jag denna sida. där all info finns på svenska & du kan hålla kontakten på svenska oxå.det är mycket billigare i polen & vad jag hört är det mycket bra läkare där, om man tänker på sverige så är ju de flesta läkare inte ens svenska som jobbar här utan utbildade i andra länder...men skulle ändå vilja höra ffrån folk som verkligen varit där & gjort en operation, känns ju alltid bra då, för självklart e man lite nervös :) men de hade ja vart, vart jag än skulle gjort en operation tror ja...
    du kan inte skriva adressen här eller i min inbox?
    Är 2010 vårt år
  • Anonym (stora jag)

nyfiken jag blev gör odm bara skönhetsoperationer?
    vill göra en gbp operation men svindyr i sverige.

• Anonym (gina)

de e sjukt billigt att flyga oxå å tar typ 1 timme. å de e alla fall 10 000 kr. billigare där.

adressen är: www.medicatravel.com/0.2-OmMedicaTravel.htm

så får man skicka bilder å sen får man en gratis konsultation på mailen.

• Anonym (oj)

Jag råder dig icke att op dig i Polen endast för att du sparar 10 loppor, din kropp är väl värd mkt mer?
    I Sverige så måste ALLA läkare/kirurger ha SVENSK utbildning för att praktisera i sverige.
    Gratis konsultation på mailen???? seriöst.....not!
    tänk om!!
    .

• Anonym (gina)

alltså du får ju som en "konsultation"/rekomandation/utlåtande, vad man nu vill kalla det, på mailen. men självklart en riktig konsultation när du är på plats!

har du någon erfarenhet av det eller, annars förstår jag inte din skeptis... en komplikation kan uppstå vart du än är, vilket land eller vilken läkare. plus att det är ju inge hokus pokus läkare utan jag har ju såklart kollat upp dem ordentligt...

• Bebislängtan82

Jag tycker det verkade jätte bra. Jag har länge velat göra bröstlyft och det var ju inte så dyrt där. Däremot är jag tveksam om jag vill göra det innan jag fått barnen jag ska ha eller ej.

När ska du op dig TS?

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Plastikoperation i Polen