The Man skrev 2009-05-06 18:14:26 följande:
De erfarenheter jag har i ämnet är at de billigaste inte alltid är de bästa!!! Har hört väldigt mycket klagomål på vissa bredbandsaktörer.Jag har nyligen skaffat bredband med TV själv och för mig var valet enkelt!-TELIAInte billigast men definitivt de som jag upplevt som säkrast när det gäller att leva upp till vad de lovar och definitivt bästa servicen och supporten!!!Jag nöjer mig dock med 8 meg bredband då Telias tekniker förklarat för mig att min bredbandshasttighet kan försämras något i samband med TV-tittande om jag har mer än 8 meg.TV'ns utsändning ligger enligt nämnde tekniker "ovanför" de 8 meg jag har som bredband vilket innebär att det inte skall påverka min nedladdningshastighet alls!! Kör jag däremot med 24 meg eller mer, ja då jkan nedladdningshastigheten försämras något i samband med att någon tittar på TV samtidigt i hushållet!OBS, jag frånskriver mig personligen allt ansvar för vad Telia tekniker upplyst mig om!
Har kollat runt på priser o frågat runt lite bland dom vi känner som bor i villa o har sånna här paket. O det verkar som att alla är väldigt eniga om att det e TELIA som gäller. Så det blir att vi beställer det.
Tack för tips o råd.