• Fru Snorkfröken

Påse & innehåll till fiskdamm?

Jag behöver tips på vart man kan hitta fina små påsar till fiskdammen (helst affär i STH, hinner ej beställa). Tänkte först norpa i affären när jag köper lösviktsgodis men de påsarna är ju gigantiska

Gärna också lite tips på vad man kan lägga i fiskdammspåse, behövs mer än detta?:

tuta
    ballong
    russinpaket
    klubba (choklad eller frukt)
    chokladkarameller
    godissnöre

• Svar på tråden Påse & innehåll till fiskdamm?
  • meya

Kika på www.partystore.se, de finns på Sveavägen. De verkar ha huuuur mycket som helst där! Annars brukar det finnas kalasgrejer på leksaksaffärerna

Jag tycker att det räcker alldeles utmärkt med det du räknat upp som innehåll...

• Elli47

Det duger bra med det du satt, annars finns ju även små pixiböcker som kan vara trevligt! Finns det barn som inte äter godis så kan man kanske sätta små kakpåsar, små chipspåsar och liknande.

• Vilmagbg

På ett av sonens kalas gjorde jag fiskar. Man gör dubbla fiskar i papper lägger lite godis mellan fiskarna och häftar i hop. Gör fiskarna i olika färger

Vi har haft

- guldpengar ( i choklad)
    - små hajar (inköpta på IKEA)
    - plast sjörövare
    - stämpel
    - tatueringar
    -såpbubblor
    -klistermärken

(tips strunta i tutan.......det blir rätt mycket ljud när alla ska tuta)

• Ciccilionaa

jag skulle strunta i tutan... vet hur mycket ljud det kan bli av bara några få barn...

• Muppmamma

Ikea har små påsar med "ziplock" de hade vi sist. Vi brukar ha lite godis och en liten leksak i.

...och strunta i tutan som sagt! Det misstaget har vi gjort och gör inte om

• Erose

Hej! Karamellkungen kommer den här veckan ut med "kalaspåse" Den innehåller 10 små påsar, ballonger och fiskdamm. Den är kalasbra!

Svar på tråden Påse & innehåll till fiskdamm?