• Trollungen08

Fopa tofflor

Vart kan man köpa fopa tofflor (kopior) till små barn? Skulle vilja ha ett par till min dotter. Hon har storlek 19.

• Svar på tråden Fopa tofflor
  • Slöjan

Tror det finns från str 20 eller 21....

• Duckan74

Vete katten om jag har sett så små som strl 19 nånstans faktist.

• Duckan74

Siri fick ett par i somras i strl 21 och jag tror att det var det minsta de hittade.

• Ms Croft

Maxi, Skopunkten, Din sko...

• Mamma Katja

vi har ett par yttesmå till sonen, tror det är stlk 18-19.. vet dock itne vart do mär köpta då det är faster som köpt dom åt honom. Kan höra mig för om ingen annan vet..

**Mamma till Jakob (18/9-06) och Gabriel (25/6-08)
  • sanna11111

Har för mig att ja sett liknande på typ lindex och hm.

• Trollungen08
    Mamma Katja skrev 2009-05-06 13:02:45 följande:
    vi har ett par yttesmå till sonen, tror det är stlk 18-19.. vet dock itne vart do mär köpta då det är faster som köpt dom åt honom. Kan höra mig för om ingen annan vet..
    ja det våre snällt. Såg att det fanns på tradera o har lagt ett bud. Men är ju inte säker jag får dom. o har inte lust att betala hur mycket som helst heller.
  • EliLeoMa

Vi köpte storlek 21, förra sommaren på en marknad. Men det var inte "riktiga" foppatofflor.

• Trollungen08
    EliLeoMa skrev 2009-05-06 13:23:03 följande:
    Vi köpte storlek 21, förra sommaren på en marknad. Men det var inte "riktiga" foppatofflor.
    Nä det behöver inte vara äkta foppa. Men liknande. Har sett vissa som har storlek 19-20. Men har inte lyckats hitta några själv.
  • 010306

Jag har ett par rosa fejk i strl 19 här hemma ..vet dock inte vart dem e köpta..

• EliLeoMa
    Trollungen08 skrev 2009-05-06 13:34:28 följande:
    Nä det behöver inte vara äkta foppa. Men liknande. Har sett vissa som har storlek 19-20. Men har inte lyckats hitta några själv.
    Du får nog hålla utkik på torg och marknader (det drar ju igång snart). Jag har ingen koll på nån affär tyvärr. Skulle också vilja ha ett par nya till min son, han har ju vuxit ur sina.
  • kajsa27

det finns någon liknande variant på Bergquist skor (är det en stor kedja, vet ej?) om du kan tänka dig det!

• Elli 78

Menar du Fåpa-tåflor? Finns schyssta på Gekås

• linhen

Jag har ett par supersmå. De är från USA och är Sketchers - det märket finns ju i Sverige så kanske?

Svar på tråden Fopa tofflor