• Babylangtan

Hur länge kunde ni ha era jeans??

Är i vecka 11 och mina jeans har blivt för små REDAN! Tycker framförallt att de sitter åt runt rumpan och låren - men även runt magen. Gillar inte alls det här med att gå upp i vikt...känner mig så tjock och ful! På vågen har jag inte gått upp mer än 1-2 kg men det känns.

• Svar på tråden Hur länge kunde ni ha era jeans??
  • Dinturiel

jag har inte ens gått så långt och har svårt att komma i mina sista stretchjeans. Men det det känns lite tidigt att börja med mammakläder redan innan vecka 10...
    Jo, magen är trångast åt mig. Måste knäppa upp dem när jag ska äta... :p
    Har inte ens tänkt på att v¨ga mig än...

• lovea1

Hej på dej..! Jag kom inte i mina jeans för 2 veckor sen var då i v 13..
    Man är i en "mellanfas" där man inte kan ha varken sina gamla byxor eller köpa mamma byxor för de sitter för löst....
    Hoppas det löser sig

• Jossan

är i v 28 och kan fortfarande ha mina jeans

kram J

• sunsandra

Typ v 22...höfterna och magen växte ifrån mig...=( vet inte ens om jag kommer att kunna ha mina gamla jeans efter förlossningen för mina höfter har blivit sååå breda

• mamy

Är i v.21 och kan fortfarande ha vissa av mina jeans, men de är iofs stretchjeans.

• Jemais

Hej!
    Jeans ja, längtar så till jag kommer i dem igen! Kommer inte riktigt ihåg, men det var tidigt! Har provat alla varianter av mammajeans, men jag har så långa ben så tyvärr har det inte passat. Har dock hittat andra byxor man kan ha nu. Det var jobbigt när magen var "ny", de vanliga byxorna var för små och mammabyxorna för stora, men nu har det blivit lättare (har gått 31 hela veckor idag). Ser fram emot sommarvärmen när man kan ha klänning och kjol!
    Sköt om Er allihop!
    Kram/Jenny

• kiirus

jag kunde ha mina till nångång efter v.20!

• Rookie

Det gick fort för mig I v 8-9 var det kört, men jag var så svullen om magen så det gjorde ont att ha ha jeansen.
    Jag köpte vanliga svarta byxor i en strl större unde den här "mellantiden" för att ha nått att ta på mig, sen när jag hade berättat för folk på jobbet och min chef började jag med mamma byxorna. Det finns ju olika varianter på dom oxå, en del är rätt små och man kan ha dom tidigt.

• gurlie

har mina vanliga jeans fortfarande. kan knäppa dem...typ. men har en gummisnodd mellan. mammabyxor sitter inte uppe. de är för stora istället...hihi

Svar på tråden Hur länge kunde ni ha era jeans??