• M A V

Någon som har en röd syren?

Skulle vilja se en bild på en röd syren, är det någon som har eller vet vart man kan hitta?

• Svar på tråden Någon som har en röd syren?
  • och

Mig veterligen finns det inte några röda syrener. Rosa, och mörkrosa finns, men inte rent röda.

• ALJO

Finns en sort som heter `Charles joly`tror jag, inte röd, men nog kan man kalla det rödlila?
    images.google.se/images&hl=sv&q=syringa+charles+joly&sa=N&start=0&ndsp=20

• Analoga

Röd syren? Finns det?? Har bara sett mörklila/rosa och vita syrener.

• Grizelda

Undrar om det inte står en borta på kyrkogården. Ska pallra mig dit och kolla om jag kan ta ett foto.

• M A V
    Det skulle vara jätte snällt! {#lang_emotions_laughing}

Grizelda skrev 2009-05-12 15:57:47 följande:
    Undrar om det inte står en borta på kyrkogården. Ska pallra mig dit och kolla om jag kan ta ett foto.
  • Flower fairy

Ingen aning men jag väntar spänt på svar !

• M A V
    Zenobia skrev 2009-05-13 19:28:18 följande:
    Det är ingen sån här du menar?butik.odla.nu/produktpop/3000
    Jag tror inte det. Vi var på en handelsträdgård där han hade röd syren. Men den va inte utslagen än o han hade ingen bild heller.
  • Zenobia

Aha oki, då får du vissa sen hur den ser ut. Är nyfiken Älskar syrener.

• Grizelda

Nu har jag harvat runt överallt, och det närmaste jag kan komma röd är en riktigt mörkt vinröd syrén. Jag har lite problem med det fototekniska, men håll ut!

• Grizelda

Nej, jag får tyvärr ge upp. Även de mest vinröda syrener jag kan hitta skiftar alltför mycket i lila. Lycka till med sökandet, jag ska fortsätta hålla ögonen öppna!

• M A V
    Grizelda skrev 2009-05-20 10:37:48 följande:
    Nej, jag får tyvärr ge upp. Även de mest vinröda syrener jag kan hitta skiftar alltför mycket i lila. Lycka till med sökandet, jag ska fortsätta hålla ögonen öppna!
    Tack för att du försökt i alla fall ! Har tyvärr inte hittat någon själv heller..
Svar på tråden Någon som har en röd syren?