Yoghurt eller banan diet
Någon som hört talas om yoghurt dieten? När man bara äter yoghurt och går ner en massa i vikt.
Någon som hört talas om banandiet? Bara bananer & kaffe (?) och man går ner en massa i vikt.
Någon som hört talas om yoghurt dieten? När man bara äter yoghurt och går ner en massa i vikt.
Någon som hört talas om banandiet? Bara bananer & kaffe (?) och man går ner en massa i vikt.
över 70 klick och ingen som vet...
Vilken diet som helst fungerar om det bara är det man får äta. Om du påbörjar en kladdkaksdiet nu så kan jag GARANTERA dig att du gått ner i vikt om 4 veckor!
Man klarar inte att äta större mängder av något om man inte får variation. Sen vet jag inte om viktnedgången är värd ev bristsjukdommar man kan råka ut för.
Har du ätit endast kladdkaka varje dag i en månad???
gå till viktväktarna, där får du äta både kyckling, potatis pasta osv osv och du går ändå ner i vikt.
Man kommer snabbt in i tänket o behöver ej gå på möten varje vecka utan bara när man vill, om ens alls. På första mötet får du all info du behöver men det är klart att det är sporrande när man vet att man måste dit o väga sig
Nja leva på fil eller banan? tveksamt till om det fungerar,du lär väl bli dålig i magen om inte annat Då kan man lika gärna köra pulver
Ät regelbundet små portioner och träna tror jag är bäst metod
mitt bästa tips för viktnedgång är att halvera kolhydratsintaget, eliminera rent socker och se till att inta minst 1msk olivolja per dag. kombinera med motion så bör ni gå ner i vikt
Jag trodde att i dessa uplysta tider vet alla (mer eller mindre) att det finns inga bra banan eller andra mirakel dieter. Det handlar helt enkelt om att bryta gamla ät och icke motions vanor och ha tålamod.
Om du tror att det finns sådana dieter som man gå massor ner i vik av så blir du väldigt snabbt besviken när du kommer inse att man gå lika snabbt upp igen efter att dieten tar slut. För en dag tar sådana ohälsosamma dieter slut, när kroppen och psyket inte pallar med.
Gå med i Viktväktarna eller ta tag i ditt liv själv med sund förnuft och med hjälp från någon som har kunskap.
De flesta dieter är bara bluff och båg, speciellt när det handlar om att hålla sig till en eller ett par saker att äta. Det är inte bra för kroppen och du gör mer skada än nytta.
Förstår inte att det finns människor som på blodigaste allvar tror att det skulle fungera för kroppen att bara trycka i sig bananer...
För att bara leva på yoghurt eller bananer behövs väl inga instruktioner? Bara att sätta igång. Det är ju inte som att det behövs recept...
Om du startar en egen tråd för att dokumentera viktnedgången så lägg gärna in länken här i tråden, ska bli intressant att följa.
Visst du går ner i vikt av att bara äta bananer, det förstår ju vem som helst med lilltån, men varför jaga en siffra så till den katastrofala gräns att man inte inser vilken skada det gör på kroppen? Att bara äta bananer eller gå på en pulverdiet ger inte alls mängden vitaminer/mineraler/kolhydrater/proteiner eller fetter som kroppen behöver. Varför inte läsa lite näringslära innan man ger sig i kast med diverse skadliga "dieter"?