• Svar på tråden Vilken färg på emmaljunga Nitro City?
  • Sötnosarna

Vet du om det blir en pojke eller flicka? Jag hade nog tagit speed red om jag inte vetat könet, för den tycker jag passar både och.

• mini75

Jag kanske är tråkig men jag skulle tagit en svart, är oxå sugen på den....
    Då kan man ha vilken färg man vill till på åkpåsen, sitsen, filtar osv utan att det blir så bladdrigt.

Skulle jag skoja till det riktigt skulle det bli den röda eller white croc men det känns som man tröttnar...

Känns som de är lättare att sälja svart oxå om det skulle bli så i framtiden?!

En del av ELs klädslar är riktigt gräsliga tycker jag, typ den gråa med ringar på och den som heter speed red och speed lime, urk! Men nu var det ju inte det du frågade om :) !

Vilken färg har du funderat på? Vet du vad det är för kön på barnet?

• LillaMalin

Jag har 2 flickor men vet inte vad det är i magen.
    Är sugen på pink check, men OM det är en pojk i magen blir det kanske lite knasigt?
    Annars funderar jag oxå på svart, smart men trist

Amanda 05 * Emilia 08 * Bebis i magen nov 09
  • Miss Lau

Jag tycker att pro red eller jungle är snyggast. Och det spelar väl ingen roll vad bebisen har mellan benen, det är väl ni som kör vagnen som ska gilla fägen.

• mummin

Jag tycker absolut att svart är snyggast. Har själv en Emmalj. City Cerox i svart. Men ta den du är mest "sugen" på!

• TinkyWinky

pro forest om det blir en pojk o pink check om det blir en flicka.. men pro forest funkar ju te flicka med :)

☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆ v.31 ★ °☆
  • leaah

Pink check eller white crock, tycker nog den vita är snyggast. Jag har en son men skulle kunna tänka mig vilket som, bryr mig inte om flick/pojkfärger ;D
    Svart är kanske neutralt och ger ett bättre andrahansvärde men är sååå tråkigt och dessutom bleks det mycket fortare.

• Amilie

Jag hade valt pro red i alla fall på liggkorgen, på sittdelen hade jag nog tagit svart, klassiskt och håller i längden!

Svar på tråden Vilken färg på emmaljunga Nitro City?