• Glass

lite frågor om viktväktarna...

Om man blir månadsmedlem och skriver in vad man ätit på internt, räknas det då automatiskt ut hur många points det är?

Jag skrev in mig idag och ahr inte fått motionsgrejern än, men hur mycket points ger en timmes promenad i medeltempo? Hur mycket points kan man få för motion?

• Svar på tråden lite frågor om viktväktarna...
  • aprilsill

Jag rekommenderar viktklubb nästa gång du blir medlem i något. Där räknas kalorierna ut automatiskt, samt hur många du ska äta per dag.

• Glass
    aprilsill skrev 2009-05-06 22:11:27 följande:
    Jag rekommenderar viktklubb nästa gång du blir medlem i något. Där räknas kalorierna ut automatiskt, samt hur många du ska äta per dag.
    Har varit med där.
    Jag kan massor om näringslära och att gå ner eller upp i vikt, men jag behöver grupptrycket så som det blir på viktväktarmöten, speciellt eftersom jag har ett par vänner som redan är med där. Med viktklubben så får jag inte samma tryck på mig utifrån.
  • Isak och Tilde

Ja det räknas urt hur många points det är,Tycker att det är jätte smidigt att vara månads medlem.
    ang. motions points så beror det på hur mycke du väger...om jag inte missminner mig så är det max 4p /dag man kan tjäna in på motion.
    Hoppas att det var till någon hjälp.

• tisse sch

du får en sticka på möte nr 2. men du kan skriva i det i checklistan, aktivitetspoints, så räknar den ut själv( beror på vikt o intensitet: låg medel eller hög)
    är nte längre max 4per dag. är nu obegränsat.

• Glass

Tack för era svar.
    Ja la ner viktväktarna, det blev för bökigt att hålla på. 

Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
Svar på tråden lite frågor om viktväktarna...