Vad gillar ni i sängen? lite udda saker?
Jag tänder oerhört mycket på udda saker, när min man klär ut sig och vi får
spela nån annan....
Har ni nån udda sak ni brukar göra?
Vill ha tips på mer, min fantasi börjar tvina
Jag tänder oerhört mycket på udda saker, när min man klär ut sig och vi får
spela nån annan....
Har ni nån udda sak ni brukar göra?
Vill ha tips på mer, min fantasi börjar tvina
Cosplay är väl inte så udda i mina ögon.
Tycker ingenting börjar bli udda numera.
Jag och min man brukar köra cosplay, diverse rollspel, smisk, hålla fast, binda fast är en favorit....
Hetsa upp varandra på jobbet för att sen slänga oss på varandra när ungarna somnar är ju en av de stora njutningarna i livet.
hihi...nån mer?
Fråga till dig ovan. vad använder ni för att binda?
Vi brukar gå igång på varandra under dagen, porriga sms, mms och mail. Går naken under kjolen när vi är ute bland folk, det gillar min man, att veta att jag är naken under. Gå utan Bh i halvt genomskinlig t-shirt så bröstvårtorna sticker fram lite härligt. Ha oralsex utomhus där det finns risk att bli påkommen, ta på varandra, smeka igång varandra bland folk. Berätta sina fantasier för varandra, fantisera om hur vi är med andra par, hur jag blir påsatt av andra män.
Hårda tag, dominans, bestämmande ex min man bestämmer att han vill kn*lla mig och tar tsaken i egna händer. "Tvingar mig" suga av honom i duschen. sånt går vi igång på båda två och sxlivet är bättre än någonsin trots 3 barn...
Tänder på när min man klär ut sig till Jan Bylund.
Jag går verkligen igång på idén att ha sex utomhus men inte bland massa folk utan kanske på kvällen där det vistas lite folk bara.
Känslan av att någon kanske kan se en men ändå inte komma på en på nära håll.
Har tyvärr aldrig fått prova detta och min sambo vill gärna ha persienner nere även om man inte ser oss utifrån... han är en fegis. =P
Är ganska traditionell av mig men går igång extra mycket på snygga undies, stay-ups och skor/stövlar med skyhöga klackar!
Lite handbojor/rep/skärp är aldrig fel heller.
Kan faktiskt tänka mig att testa på det mesta till skillnad från min fru...
Jag blir super kåt av att klä upp mig i stay ups, skor och halsband... sen att min kille är lite hård mot mig spottar på mig och slår mig lite lätt i ansiktet på rumpan, fittan och brösten.... Då blir jag riktigt riktigt kåt. Och för att komma vill jag gärna ha ngt i rumpan oxå!
Anonym (fast) skrev 2009-05-07 11:37:37 följande:
Haha, vi är mer romantiska, vi gjorde om vardagrummet till ett medeltida rum, mycket vindruvor och vin. Sedan var jag tjänsteflicka, och han högt uppsatt adelsman.
Jag kan tänka mig lite vampyr också...
Kul med lite rollspelstips, gillar också att bli bunden och smiskad. Maken har köpt någon anordning som ligger under sängen där han kan koppla fast mig till både händer och fötter, då är man utlämnad! Jag tycker om att bli fysiskt dominerad, jag ger mig inte för psykisk dominans utan kan tom håna det för att trigga en mer fysisk behandling
Jag gillar BDSM. Har alltid gjort. Tyvärr delar jag och min make inte samma läggning...
Är så jobbigt när man inte delar det man gillar med sin partner
Jag gillar också när han slår mig lite lätt på brösten, rumpan, ansiktet mm. Men han tycket att det känns dumt. Han har gått med på att slå mig på rumpan lite men thats it...
Skulle SÅ gärna vilja ha några ordentliga korsetter (inga sådana töntiga som säljs i vanliga porrbutiker) , andreaskors , läderbojor , klädnypor och stearin tex . Saker som jag fantiserat om sen 10 - 12 års ålder . Tyvärr så vägrar min man att utöva sådana saker så det är väl bara att fortsätta fantisera :(
Vad räknas som udda nu för tiden? Bondage, smisk, porr, leksaker osv är väl rätt normalt? Jag gillar nog inget som jag själv tycker är udda, men om man tycker att missionären är det enda normala så är jag nog rätt kinky...
Nä nu fan tar vi tag i våra män/kvinnor och kräver det vi vill ha
Livet är för kort för att inte få lite pisk...
Jag älskar BDSM och är inne i den världen såpass mycket att det knappt händer hemma i sängen utan nästan bara ute på klubbar
Sen är ju wetsex grymt - alltså pissa/pissad över hela kroppen.
Spya över kuken är okej, om man blir munknullad, men inte på kroppen
Men scat=bajs är vidrigt och där går min gräns..
Sen är ju offentligt sex en höjdare, en favorit under sommaren!!
Anonym (fast) skrev 2009-05-07 11:37:37 följande: