• Daniella88

"vårta" på benet??

Okej, dagens i-landsproblem.. men måste ändå, hehe. Det är så att jag haft som en "vårt-liknande" liten röd/rosa knöl på benet i ca 1 års tid nu och den stör mig något fruktansvärt. Och det ser verkligen inte snyggt ut. Skulle vilja få bort den. Den gör inte ont, det bara en hård röd "vårta". Vad kan det vara??

• Svar på tråden "vårta" på benet??
  • The past is now
    Daniella88 skrev 2009-05-07 13:21:37 följande:
    Okej, dagens i-landsproblem.. men måste ändå, hehe. Det är så att jag haft som en "vårt-liknande" liten röd/rosa knöl på benet i ca 1 års tid nu och den stör mig något fruktansvärt. Och det ser verkligen inte snyggt ut. Skulle vilja få bort den. Den gör inte ont, det bara en hård röd "vårta". Vad kan det vara??
    Det har jag med och den ska man ta bort. Min mamma hade en sådan och läkaren sa att det är en form av cancer(godartad) men man bör som sagt ta bort den.
  • Daniella88

The past is now skrev 2009-05-07 13:22:55 följande:

Det har jag med och den ska man ta bort. Min mamma hade en sådan och läkaren sa att det är en form av cancer(godartad) men man bör som sagt ta bort den.
    Ojj då, cancer?! Det lät då inte alls bra. Dags att uppsöka farbror doktorn kanske :P
  • The past is now
    Daniella88 skrev 2009-05-07 13:25:06 följande:
    The past is now skrev 2009-05-07 13:22:55 följande: Ojj då, cancer?! Det lät då inte alls bra. Dags att uppsöka farbror doktorn kanske :P
    Jo, det vore nog en idee..jag har dragit på det ett tag nu. Jag har fler märken som jag vill ta bort. Födelsemärken som det tex växer hårstån i ska man också ta bort.
  • Daniella88

The past is now skrev 2009-05-07 13:31:08 följande:

Jo, det vore nog en idee..jag har dragit på det ett tag nu. Jag har fler märken som jag vill ta bort. Födelsemärken som det tex växer hårstån i ska man också ta bort.
    Aha! På så vis. :) Har nästan inget födelsemärke jag förutom någon liten prick, men sambon har ett som det växer hårstrån i. Kan det uppstå problem med sådana alltså?
  • Granada

jaha! Ska man ta bort dom? Jag har 2, Har kommit en för varje graviditet. Sambon har en med men den har han haft "jämt" säger han. Alltid lär man sig nâgot nytt..

• The past is now
    Daniella88 skrev 2009-05-07 14:02:28 följande:
    The past is now skrev 2009-05-07 13:31:08 följande: Aha! På så vis. :) Har nästan inget födelsemärke jag förutom någon liten prick, men sambon har ett som det växer hårstrån i. Kan det uppstå problem med sådana alltså?
    Ja,det kan det...
Svar på tråden "vårta" på benet??