• Väntarochlängtar

Golden Sands vs Sunny beach (Bulgarien)

Ska åka utomlands inom några veckor , ta en sista minuten. Funderar lite på Bulgarien, har varit i Albena (gillade inte..) och Golden Sands, men inte på Sunny beach..

Du som har varit på både Golden Sands och Sunny beach - vilket ställe tyckte du bäst om? Varför?

• Svar på tråden Golden Sands vs Sunny beach (Bulgarien)
  • drömmis

hej!!
    jag var i bulgarien sunny beach!
    ja va där för 3-4 år sen. de va mycket roligt, de e verklien party där, ela fall då när ja va där. vi åkte ett kompis gäng å festa hela tiden, sista dan panik shoppa :P
    dom hade stånd å åk attraktioner längs hela gatorna.
    skulle lätt åka dit igen :)

• Väntarochlängtar
    drömmis skrev 2009-05-07 22:46:14 följande:
    hej!!jag var i bulgarien sunny beach!ja va där för 3-4 år sen. de va mycket roligt, de e verklien party där, ela fall då när ja va där. vi åkte ett kompis gäng å festa hela tiden, sista dan panik shoppa :Pdom hade stånd å åk attraktioner längs hela gatorna. skulle lätt åka dit igen :)
    Tack för ditt svar! Men om man bara vill "relaxa" då? En mamma som ska rymma hemifrån
  • Nitis77

Då är nog Sunny beach helt fel ställa

• Nitis77

För att det är väldigt många unga som åker dit för att festa..
    Så var det när jag var där..

Men finns säkert lugnare ställen i bulgarien om man just vill åka dit.

• Väntarochlängtar
    Nitis77 skrev 2009-05-08 18:14:49 följande:
    För att det är väldigt många unga som åker dit för att festa..Så var det när jag var där..Men finns säkert lugnare ställen i bulgarien om man just vill åka dit.
    Men de flesta kanske åker när skolan har slutat och inte i slutet av maj?
  • Nitis77

Troligtvis är det lugnare i maj..men frågan är om det är särskilt varmt då?

• drömmis

hej igen!
    sunny beach är no mer för festa dygnet runt, om du ska mer relaxa så finns de ju bättre ställen, typ me mer bad å strand å sånt, tyvär kommer ja inte ihåg va de ställena hette men du kan kanske googla dej fram te nått bra ställe i bulgarien.
    :)

Svar på tråden Golden Sands vs Sunny beach (Bulgarien)