• varfördåför

prematurkläder?

vilka afärer har små prematurkläder, typ stl 40-44? någon som vet om det finns sådana kläder i umeå?

Alvin, Ilon, Douglas och ? (ja, vem är det som kommer i juni?)
  • Svar på tråden prematurkläder?
  • lindsath

Jag köpte bodys i strl 44 på HM till min dotter. Tror även det finns strl 40 dock inte säker!

• varfördåför

var på h&m idag.. men i skellefteå har de bara från 50.. är väl inte nog efterfrågan i en sådan liten stad.. är bara Å som har och det är från 46 så de är inte så små ändå :-/

men de kasnke har på h&m i umeå, det är ju en större stad

• bollanmollan

polarn o pyret hade lite när vi behövde.

• The Bumblebee

Lilla Mirakel brukar det finnas fina barnkläder i prematur-storlek (lite dyra kanske...).

Om det finns någon Exit-affär, eller iaf någon barnbutik som säljer Exit-kläder, så har de väldigt fina och prisvärda prematurkläder.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • The Bumblebee
    xylifon skrev 2009-05-07 20:53:55 följande:
    var på h&m idag.. men i skellefteå har de bara från 50.. är väl inte nog efterfrågan i en sådan liten stad.. är bara Å som har och det är från 46 så de är inte så små ändå :-/ men de kasnke har på h&m i umeå, det är ju en större stad
    Vad knepigt...jag tycker inte att Skellefteå är så liten stad. T.o.m. i lilla Härnösand finns det lite premmis-kläder på H&M. I Umeå borde det verkligen finnas!
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • ronn

Jag har köpt kläder till våran son,storlek 40/44 på barnens hus.
    Även babyproffsen har prem kläder.

• varfördåför
    ronn skrev 2009-05-07 21:06:27 följande:
    Jag har köpt kläder till våran son,storlek 40/44 på barnens hus.Även babyproffsen har prem kläder.
    inte i skellefteå :-/
  • varfördåför
    Jodli skrev 2009-05-07 21:03:59 följande:
    Lindex har väl med så smått som storlek 44.
    var på lindex också idag, men hittade inte där heller :-/
  • varfördåför
    The Bumblebee skrev 2009-05-07 21:00:47 följande:
    Vad knepigt...jag tycker inte att Skellefteå är så liten stad. T.o.m. i lilla Härnösand finns det lite premmis-kläder på H&M. I Umeå borde det verkligen finnas!
    jag tycker ju inte heller att dte är så himla litet. men det är bara h&m som har mamma kläder av alla äfärer och bara Å som har kläder som är mindre en 50 och då är det deras basplagg, de där randiga och minsta stl är 46-48..
Svar på tråden prematurkläder?