• Äldre 7 May 21:25
    17937 visningar
    90 svar
    90
    17937

    Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?

    Någon borde få sparken om det är meningen att reklamen ska få oss att köpa Apolivaprodukter.. I mina ögon är ser den skönsjungande bruttan ut som om hon hör hemma i The Ring och ska hoppa ut ur TVn och döda mig. Är det bara jag eller ser hon helt creepy ut?!

  • Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?
  • Äldre 7 May 21:26
    #1

    Skönt att det inte bara är jag som tycker det!

  • Trilei­a
    Äldre 7 May 21:26
    #2

    www.apoliva.se/

    aaaah, fy helvete vilken otäcking!!

  • Ohanna
    Äldre 7 May 21:27
    #3

    håller med!

  • smurfe­n08
    Äldre 7 May 21:27
    #4

    haha, tänkte typ samma tanke igår när jag såg den för första gången

  • Äldre 7 May 21:27
    #5

    Satt precis å störde mig på den reklamen, funderade på att starta en tråd om den under skräck! Den är ju asaläskig, precis som du säger typ som nåt ur The Ring å liknande filmer!!! {#lang_emotions_surprised} Man sitter ju bara å väntar på att ögonen typ ska bli röda å en djävulsröst eller nåt... Hualigen säger jag bara!! Bort med den reklamen så fort som möjligt!


    ~Arvid 061225 & BF090918~
  • mirake­lsnutt
    Äldre 7 May 21:27
    #6

    haha precis vad jag tänkte också.. man får ju nästan mardrömmar.. skönt att man inte var ensam om detta

  • tiii
    Äldre 7 May 21:28
    #7

    hahaha..fy...vad är grejen med den reklamen? Creepy..

  • Jesste­r
    Äldre 8 May 08:37
    #8

    Hon ser ut som en demon. Man väntar bara på att ögonen ska börja lysa på henne *ryser* Tänker på Apotekets reklam för hudkräm här på FL för ett tag sedan där modellen såg helt anorektisk ut.

    Jag gillar verkligen Apotekets produkter men de borde byta företag som gör deras reklamer


    Den som söker han finner - www.google.se
  • mrs Elliot­t
    Äldre 8 May 09:42
    #9

    Iden till reklamen är bra ,men den tjejen ser gräslig ut .Ingelina hade varit bättre (en ljusfräkning jättesöt modell som har gjort annan reklam för apliva och även i gudrun sjöden )

  • hmcc
    Äldre 8 May 14:48
    #10

    Hon ska väl föreställa nåt "väsen" men det har misslyckats totalt.

Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?