• Pio

Hur gör era killar?

Hjälp!
    Oj, det lät desperat Ok... lite stämmer det kanske...

Problem : jag vill att min kille ägnar mer tid åt mig när vi har sex.

Nu är det han som är i centrum. Jag gör det skönt för honom, vi har sex och så är det slut. Jag har svårt för att ta för mig, men jag vill! Jag brukar föreslå olika saker som vi kan göra för att vi ska få omväxling och för att det ska bli skönare för mig, men då brukar han bli väldigt trött och inte vilja ha sex av den eller den anledningen.

Hur ska jag visa honom? Jag tror att han är osäker och jag gör allt för att stärka hans självförtroende men jag behöver nog också lite uppskattning... Jag är inte så självsäker själv när det kommer till sex.
    Jag jobbar på som en blå för att ge honom bra sex och som svar får jag högst en grymtning som jag kan tyda till att det kanske var lite skönt :o(
    Är det fel att be honom ta på mig?
    Jag har köpt olika oljor, leksaker men jag använder dem på honom. Jag är inte så modig så jag vågar ta på mig själv när han ser på.

Hur gör era killar? Måste ni be om att de gör det skönt för er?

• Svar på tråden Hur gör era killar?
  • FGSO

Jag försöker verkligen göra minst lika skönt för min tjej som jag själv har det.
    Dvs ge henne orgasm varje gång.
    Hon har önskemål precis som jag och jag blir bara glad och kåt när hon kommer med oanständiga förslag...
    Ibland dock kan det vara så att man inte lyckas att få henne hela vägen, men det försöker jag verkligen ge tillbaks med råge.

• Deeniz

Din karl verkar lite omogen och ego när det kommer till sex biten!
    Så jag tycker att det ända du kan göra just nu är juh att prata med honom! Man måste kunna prata med varandra,det är det viktigaste.
    Du måste säga till honom att även du vill ha det skönt och känna dej ompysslad.

Annars tycker jag att du rent av struntar i att göra det skönt för honom om han inte tänker ge dej något tillbax! man är väl ändå två vid sex och det är väl inte så att den ena partnerns behov skulle vaar större och viktigare att ta hand om..

Prova att säga till honom med ett litet leende vad du gillar som en hint!

Lycka till!

• Katalin

För min man kommer min njutning minst lika högt upp på listan som hans egen njutning. Han gör verkligen allt för att jag ska ha det skönt och njuta. Det är inget jag behöver be honom om utan han gör det självmant. Han säger att han njuter när jag njuter. Men visst känner jag för något speciellt, Tex oralsex , så kan jag säga det till honom utan att skämmas. Vi kan prata med varandra om allt. Det är väldigt viktigt tycker jag. Hoppas att det löser sig för er så att du också får njuta i fortsättningen. PRATA med honom om det.

• Pio

Ja, det låter ju lätt och bra.. men hur tar man upp det första gången att man vill prova oralsex tex? Jag har bara gjort det på honom utan att fråga om han vill. Om han inte hade velat så hade jag ju märkt. Jag brukar försöka visa att jag vill "mer", men han märker inte att jag är gosig och ligger så han ska komma åt.

• FGSO

Se sin älskade njuta är ju det bästa som finns!

Bra tips!

Har gjort liknade, började med att raka henne först...

• Pio

Ok... det var ju skönt att höra att andra tjejer har det bra i sängen

• Danbala

Pio:
    Med mindre än att du tar tag i hans huvud och för det ner dit är det nog svårt att vänta sig att någon ska upptäcka vad man vill, särskilt om man inte gjort det förut. Så antingen bli mer handfast i sängen, eller prata om det.

• Katalin

TS: Jag vet inte, men jag tror att det är lättare att ta upp sexfrågor när ni inte är mitt uppe i det. Jag menar: Säg en kväll när ni har tid att du vill prata lite. Så berättar du för din kille att du skulle vilja prova att bli slickad nån gång t ex. Jag tror att det är lättare i en sån situation. Då har du ju iallafall sagt hur du vill ha det och sen får man ju hoppas att han nappar på det.

• Alfonsina

Men jag förstår inte riktigt, smeker han dig inte alls? Blir lite konfunderad eftersom jag förstår det som att du "jobbar på som en blå" och då ligger han bara där eller? Ger han inte dig samma "behandling" innan det är dags?

Prata med honom!www. fsdonline. de/ view. php?id=681867

• Alfonsina

Men jag förstår inte riktigt, smeker han dig inte alls? Blir lite konfunderad eftersom jag förstår det som att du "jobbar på som en blå" och då ligger han bara där eller? Ger han inte dig samma "behandling" innan det är dags?

Prata med honom!

Svar på tråden Hur gör era killar?