• Superba Supernovan

Storlekar på dinapp till MAM Ultivent?

Hej

Jag har läst en del här på forumet och det verkar som att många använder MAM Ultivent. Jag sitter och tittar på apotekets hemsida för att se vilka storlekar det finns på dinapp, har förstått att storlek 2 (som verkar vara standard) kan vara för stor, så jag tänkte köpa en storlek 1. Men enligt apotekets hemsida finna storlek 2, 3 och X. Storlek 2 rekommenderas från 1 månad, X från 3 månader. Då fattar jag det som att storlek 2 är den minsta men här på familjeliv har jag fått uppfattningen om att det finns en mindre än 2. Någon som vet och vill vara snäll och svara???
  • Svar på tråden Storlekar på dinapp till MAM Ultivent?
  • Carooline85

det finns en nr 1 med, ja har sett att dom har dom på coop, kolla runt i dina mat affärer.

• MiniFröberg

Annars borde dom finnas i specialliserade barnaffärer. Kolla på Babyland och babyproffsen.

• leeeeni

jag har storlek 1 till min Mam Ultivent, min son är 3 månader men 2:an rinner alldeles för fort för han. Köpte på coop.

• Jezan

Den lilla flaskan har storlek 1 på nappen, tror inte de går att köpa extra 1:or har inte sett det ngn stans i alla fall.

• honeybunches

Jag använde Dr. Browns napp (1:an) på MAM ultivent eftersom MAMs napp hade för stort hål när min grabb var riktigt liten. Ett tips bara, om du inte hittar stl.1 på MAM's nappar (jag har då aldrig sett det här; bara nr.2 och X). Nu när han är snart 2 månader dricker han riktigt bra ur MAM's napp, storlek 2.

• Carooline85

absolut finns det, såg den senast idag när ja var på lekia, så det finns som sagt lite varstans.

Svar på tråden Storlekar på dinapp till MAM Ultivent?