• Nr två

Vad är ett spökstreck?

Ja som rubriken lyder, Vad är ett spökstreck?

Har läst flera som tror/har fått det, men vad är det egentligen och varför uppkommer det?

Anledningen till att jag frågar är för att jag i em har fått ett svagt svagt svagt streck, och har inte bim förrän 13-15 Maj egentligen och vågar inte tro på det eftersom vi försökt så länge nu!

• Svar på tråden Vad är ett spökstreck?
  • jessicacarlsson

ett spökstreck har oftast ingen färg utan är typ grått, sen har vi cb som man kan få ett jätte smalt streck, (kommer oftast när testet torkat) tror jag haha, ingen expert men jag har läst andra som fått de. de va inte längesen jag fragade desamma och de va typ sånna här svar jag fick, hoppas de hjälpte lite i alla fall

• Nr två
    jessicacarlsson skrev 2009-05-08 17:34:22 följande:
    ett spökstreck har oftast ingen färg utan är typ grått, sen har vi cb som man kan få ett jätte smalt streck, (kommer oftast när testet torkat) tror jag haha, ingen expert men jag har läst andra som fått de. de va inte längesen jag fragade desamma och de va typ sånna här svar jag fick, hoppas de hjälpte lite i alla fall
    Okej, det här är ljust rosa, och lika brett som kontrolltestet.

Vad nervigt sånt här är!
  • Nennie

Du har nog plussat :D
    Ett spökstreck är grått och oftast smalare.

• Alyssa

Lånar tråden lite Jag fick ett jätte svagt streck med CB som var lika brett som kontrollstrecket. Nu menar jag supervagt men det syntes... inom 10 minuter. Vågar inte riktigt tro på det.

Har bim 14 maj.

• Nr två

Åh vad spännande . Tack för era svar!

Har varit och köpt ett RFSU test, extra känsligt, men kan inte bestämma mig för om jag ska testa ikväll eller imorn bitti

• mammaNena

jag har fått med cb MÅNGA ggr. 26 ggr faktiskt. dom har varit lika breda, blåa i färgen, fått med på kort.. ja allt det där som det sägs att "Då ÄR man gravid, för så gör inte spökstreck" men jag har inte varit gravid en enda gång av dom..

• Nr två
    mammaNena skrev 2009-05-08 20:37:13 följande:
    jag har fått med cb MÅNGA ggr. 26 ggr faktiskt. dom har varit lika breda, blåa i färgen, fått med på kort.. ja allt det där som det sägs att "Då ÄR man gravid, för så gör inte spökstreck" men jag har inte varit gravid en enda gång av dom..
    Oj 26 ggr!!?? Det låter ju galet mkt.

Jag hoppas dock det är på riktigt denna gång. Har samma symtom som när jag plussade med dottern. Dvs molvärk ända sen äl-dagen....och som blir starkare för varje dag.
  • Nennie

Som helenas83 skriver så är det faktiskt jättevanligt med streck på cb com faktiskt inte betyder graviditet :/

• mom0608

på mig har det då alltid stämt iaf

Svar på tråden Vad är ett spökstreck?