• Långväntan

Är det någon som fått negativt på BIM-2 och sen positivt?? Snälla någon?

Ursäkta att jag hoppar in här i eran gravida tråd. Men skulle ni som är gravid kunna hjälpa mig?

Finns det någon som har testat negativt ungefär 2 dagar innan BIM men ändå varit gravid? testade med CBs vanliga. Skulle verkligen behöva veta det.

• Svar på tråden Är det någon som fått negativt på BIM-2 och sen positivt?? Snälla någon?
  • AnnaH

Testade minus med CB Digital på BIM+2 i förra graviditeten, plussade på BIM+6.

♥ Evina 080509 ♥ ( annaharr.se )
  • purskis

Fick minus på BIM-1 och plussade sedan på ca BIM+3.

• Tokstolla

Jag testade minus samma dag som BIM, BIM+1 samt BIM+2... det blev inte plus tills BIM+3

• Tina83

det är nog ganska vanligt att man inte plussar före BIM, jag tog test ett par gånger innan, men fick negativt. sen några dagar efter var det plus

hoppas hoppas för dig

• Långväntan

Värkar som att det är många som har fått negativt innan BIM för att sen fått ett fint plus. Man läser om så många som får så tidiga plus jämnt men inte dom som får sent.

• Tina83
    Långväntan skrev 2009-05-09 22:51:54 följande:
    Värkar som att det är många som har fått negativt innan BIM för att sen fått ett fint plus. Man läser om så många som får så tidiga plus jämnt men inte dom som får sent.
    skriv igen och berätta om några dagar när du gjort ett nytt test.
  • Ölandstok

Jag testade på BIM+3 och fick negativt.. testade på nytt BIM +8 och då var det ett svaaaaagt streck (billiga tester).. å BIM + 11 plussade jag definitivt med CB-digital. Så det finns hopp.. =)

Vill tillägga att det var morgonurin alla ggr för mig också.. å det är ju ändå starkast och ändå dröjde det.. Så lycka till!!!!

• 4 grabbar

brukar få svaga + omkring dag 9-10 efter äl om det kan vara till hjälp

• EMTP

Testade - på BIM, BIM+1 och sedan positivt på BIM+2.

Svar på tråden Är det någon som fått negativt på BIM-2 och sen positivt?? Snälla någon?