• Anonym (kan stava)

    FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????

    Har du råkat ut för det? Prins Charming (eller kanske princess) som sedan visar sig vara gift/sambo/eller samtidigt ligger runt med resten av FL? Det började så bra och du tror att han (eller hon) baaaara inboxar med dig och "aldrig har gjort eller känt såhär förut."
    Här kan du lätta ditt hjärta (eller spy galla)

    OBS!!!!!!! INGA NAMN NÄMS SÅKLART!

  • Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
  • Anonym (Japp)

    Har haft telefonkontkakt med fyra stycken gifta karlar härifrån. Nu är jag inte någon oskyldig ängel själv, eftersom jag med är gift. Men lite telefonsex med FL-pappor har man väl haft.

  • Anonym (kan stava)

    Anonym (Japp) skrev 2009-05-08 21:45:51 följande:


    Har haft telefonkontkakt med fyra stycken gifta karlar härifrån. Nu är jag inte någon oskyldig ängel själv, eftersom jag med är gift. Men lite telefonsex med FL-pappor har man väl haft.
    *urk*
    Varför? Stort bekräftelsebehov?
  • Angels Fall First

    Men alltså, hur kan man gå på det? Okej för att man inte alltid vet att personen är gift, det kan ju vara svårt om dom väljer att hålla tysy. Men att faktiskt tro på att man är den enda som personen i fråga skickar mail till *skrattar lite*
    Jag har mailat en hel del här på fl, nu har jag bara behållit dom två jag faktiskt gillat allra mest och dom som jag faktiskt har mest utbyte av, har fan inte tid med fler som mitt liv ser ut just nu Båda är gifta. Men det har jag vetat från början och det är inget som dom har hymlat det minsta om och inget jag bryr mig om heller eftersom jag inte är intresserad av ett förhållande med någon av dom. Nu har jag ett förhållande själv (öppet dock så jag får göra som jag vill - nästan
    Och jag struntar fullkomligt i om dom mailar andra. Jag har alltid förutsatt att dom mailar andra också även om dom båda två varit väldigt tysta om den saken 


    People like you are the reason people like me need medication
  • Anonym (kan stava)

    Angels Fall First skrev 2009-05-08 22:14:40 följande:


    Men alltså, hur kan man gå på det? Okej för att man inte alltid vet att personen är gift, det kan ju vara svårt om dom väljer att hålla tysy. Men att faktiskt tro på att man är den enda som personen i fråga skickar mail till *skrattar lite* Jag har mailat en hel del här på fl, nu har jag bara behållit dom två jag faktiskt gillat allra mest och dom som jag faktiskt har mest utbyte av, har fan inte tid med fler som mitt liv ser ut just nu Båda är gifta. Men det har jag vetat från början och det är inget som dom har hymlat det minsta om och inget jag bryr mig om heller eftersom jag inte är intresserad av ett förhållande med någon av dom. Nu har jag ett förhållande själv (öppet dock så jag får göra som jag vill - nästan ) Och jag struntar fullkomligt i om dom mailar andra. Jag har alltid förutsatt att dom mailar andra också även om dom båda två varit väldigt tysta om den saken 
    Jo, men då är det ju kanske lite mer rakt på sak. De vill knulla dig. Ingenting annat. Sen att du väljer att ha ihop det med gifta män tycker jag i och för sej är vedervärdigt. Men det är ju ditt val. Vad jag menar är de som lovar guld och gröna skogar (för att få sig ett skjut)
  • Finis

    Har du råkat ut för det TS eller är du rädd att din man är en av dessa Casanovor?

  • Anonym (kan stava)
    Lilysmamma skrev 2009-05-08 22:50:37 följande:
    Har du råkat ut för det TS eller är du rädd att din man är en av dessa Casanovor?
    Jag är singel. Är mer fundersam över all skit man får i inboxen.
  • Finis

    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 23:00:33 följande:


    Jag är singel. Är mer fundersam över all skit man får i inboxen.
    Där ser man. Tror aldrig jag fått nått sånt.
  • Anonym (Japp)

    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 22:06:10 följande:


    Anonym (Japp) skrev 2009-05-08 21:45:51 följande:
    *urk*Varför? Stort bekräftelsebehov?
    Nja snarare stort sexbehov, men min man är helt okej med det.
  • Gung Ho

    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 22:06:10 följande:


    Anonym (Japp) skrev 2009-05-08 21:45:51 följande: *urk* Varför? Stort bekräftelsebehov?
    Hahaha

    Du uppmanar alla att lätta sig hjärta, och sen kritiserar du den första som gör så....konstruktivt!
  • Anonym (kan stava)
    Add3 skrev 2009-05-08 23:46:06 följande:
    Anonym (kan stava) skrev 2009-05-08 22:06:10 följande:
    HahahaDu uppmanar alla att lätta sig hjärta, och sen kritiserar du den första som gör så....konstruktivt!
    Jag efterfrågar de som blivit blåsta av folk som utger sig för att vara något de inte är. Inte de som med öppna ögon går in i relationer med redan upptagna, vilket jag tycker är vedervärdigt. Kan du se skillnaden?
Svar på tråden FL-Casanovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????