• Anonym (kvinnan)

Vad tycker ni män om att kvinnan blir VÄLDIGT våt?

Ja vad tycker ni igentligen. Som kvinna kan man oroa sej för allt möjligt och vi oroar oss till och med för att vi kan bli FÖR våta?
    Hur är det igentligen? Tycker ni att det är avtändande när vi blir plaskvåta, eller blir ni bara mer upphetsande av detta? Eller är det så att lagom är bäst? Nu finns inte det som ett alternativ i den här omröstningen men det är för att de flesta säkert hade valt just detta alternativ i såfall, och det var ju inte det vi ville ta reda på.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni män om att kvinnan blir VÄLDIGT våt?
  • Anonym (plask)

Nu är jag inte kille men jag har lagt märke att de killar som har väldigt små snoppar "klagar" när man blir för våt eftersom de inte känner så mkt då. De med normal eller stora snoppar verkar vara nöjda om man är våt.

Det är min erfarenhet.

• Lördagkväll

Jag svarar även fast jag är tjej och straight..
    Jag har inte varit med någon som klagat över våtheten.. Dom flesta gillar det/avgudar fontänisarna så några dåliga erfarenheter har jag direkt inte, inte från killarnas sida iaf....
    Men däremot tycker jag att det är lite jobbigt ibland.. Lakan som måste bytas, man måste tänka på "stänkskydd" dvs ha nån/några handukar under sig så man slipper byta lakan.. Och det gick tom så långt en gång att mitt ex fick våt/fukt eksem och han jämförde mig med sex i ett badkar fullt med vatten..*s*

Sen så är det ju det där att det minskar friktionen och det märks ganska bra ibland..
    =(

• Anonym

Anonym (plask) skrev 2009-05-08 22:18:28 följande:

Nu är jag inte kille men jag har lagt märke att de killar som har väldigt små snoppar "klagar" när man blir för våt eftersom de inte känner så mkt då. De med normal eller stora snoppar verkar vara nöjda om man är våt.Det är min erfarenhet.
    Det är min erfarenhet också...tyvärr.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-08 22:21:47 följande:
    Anonym (plask) skrev 2009-05-08 22:18:28 följande:
    Det är min erfarenhet också...tyvärr.
    Det stämmer
  • Gung Ho

Ju våtare desto bättre. Då finns det mer 'utrymme' för lite tuffare tag..

• Anonym (man 45+)

J*vulskt upphetsande och en bra signal åt mig att jag gjort mitt jobb bra!

• Anonym (våtlisa)

min man älskar när jag blir jättevåt, han blir bara kåtare

• Anonym (kvinnan)

Ja, än så länge verkar det ju som att ni män facktiskt gillar när vi blir väldigt våta av åtrå till er! och det tackar vi för!
    Hoppas att resultatet håller i sig.

Svar på tråden Vad tycker ni män om att kvinnan blir VÄLDIGT våt?