GoaLinda skrev 2009-05-08 22:51:52 följande:
Jo jag vet och jag skrev om du nu missade det att vi funderar på att åka in o det handlar INTE om att det är långt jag bara skrev att det är en bit att åka... men tror du att jag skulle låta min hund ligga o dö hemma eller? Tycker det låter osm det när du skriver jag är liskom inte dum!jag undrar o ställer en fråga.Och en hund som är förkyld t ex kan ju oxå äta och dricka mindre än vad dom brukar det var därför jag undra om detta kan vara ofarligt.men jag sitter just nu med djursjukhuset så...Men jag struntar verkligen inte i min hund!!Då skulle jag aldrig ens fråga nåt i forumet om jag inte hade brytt mig om honom... suck...
Du skrev "sitter o funderar på att åka med honom det är en bit". För mig är det självklart det tolkas som att ni funderar på att åka men det är lite långt. Jag säger inte att du är dum men nu måste förstå att det du skriver är det vi använder oss av för att svara dig.
Själv hade jag aldrig spenderat tid på ett forum med ett sjukt djur hemma utan direkt ringt till djursjukhuset för råd och därefter åkt in om de ansåg att det var nödvändigt. Men det är så jag tänker. Jag har bara försökt svara efter vad jag tycker är rimligt och jag har aldrig sagt att du inte bryr dig om ditt djur. Men att lägga in att det är långt till sjukhuset i en mening om att ni funderar på att åka in, det låter rätt illa. Enligt min åsikt.
Hoppas att ni får bra råd från djursjukhuset och att hunden kryar på sig.